forside

søndag 20. november 2011

Juleverksted!

Ja nå er det juleforberedelser som står for tur. Tenkte prøve for en gangs skyld å være litt tidlig ute, så man kanskje slipper det uendelige stresset man har vært bidige år. hehe Men den har dere vel alle hørt før?! ;o)
Jeg synes det er stas å bake og lage ting til jul, det har jeg alltid likt selv om vi ikke har hatt sånne tradisjoner hjemme. Men det er kanskje også derfor jeg synes det er så moro, så også i år måtte det bli juleverksted. Denne gangen hos Fru Nielsen. Her kommer noen bilder fra gårsdagens arbeidsøkt. ;o)



Her har jeg pyntet en stor fyrstikkeske. Moro, har aldri gjort det før nemlig. ;o)



Å jammen er det ikke bertene selv. Hihi
Mye greier på bordet her ja, men sånn blir det gjerne når mye skal lages. Heidi er jo som vanlig superkreativ. ;o)



Adventshjerter.
Disse er av treverk som er utskjært og malt av Heidi. Mens jeg har bare hengt på adventstall og hampetau. Synes de ble svært så dekorative jeg, så disse skal få plass i et vindu tenker jeg. :o)



Heidi sitt lekre kremmerhus. ;o)



Kongler som har fått en omgang med lim og snø.
Har plukket enormt med kongler og mose i år siden det ikke har vært frost enda. Så det blir mye dekorasjoner fra naturen her i år ja. :o)



Mine lekre kremmerhus. ;o)



Heidi sitt vri på trehjertet, vakkert med decoupage også. :o)



Mine fyrstikkesker.
Det skal sies at jeg har fått masse inspirasjon fra juleboken til Jeanne d`Arc Living i år! Den bør leses folkens. ;o)



Her har jeg lagd et litt romantisk kremmerhus med kakeserviett og decoupage. ;o)

Vi hadde planer om å lage så utrolig mye, men denne gangen ble det med dette. Men allerede neste helg skal vi ha sydag, å da blir det masse mere spennende ting som skal lages. Gleder meg til å få dette opp, kremmerhusene skal fylles med edelgrangrener å annet stæsj.

I morgen skal jeg på bloggtreff for interiørbloggere på Living i Oslo. Det gleder jeg meg til, å dere skal få bilder derfra. :o)

Da ønsker jeg dere alle en super kveld videre, å en ny og flott uke.

Simone

3 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Så mye fint dere har laget! Koselig å kunne sitte flere sammen! Ha en fin ny uke. Klem fra Eli:)

MissMette sa...

Hei Simone snuppa :))
- så koselig å samles slik å lage julepynt ღ masse flott dere har lagert også, skjønne kremmerhus... Kos deg masse på bloggtreff i morgen ღ høres veldig koselig ut... Stor klem fra Mette

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Det er sååå koselig meg juleverksted :) Så masse flott som dere har laget!

Ha en fin dag videre!
Klemmer fra meg i Svingen!