forside

mandag 21. november 2011

Interiørbloggtreff på Living

I går var jeg på bloggtreff på Living i Oslo. Butikken var da kun åpen for oss interiørbloggere. Her var det goodiebags, boblevann og flotte premier. Kjempekoselig!
Fru Nielsen var også med å vi handlet jo også en del for vi fikk jo -25% på alle varer. Så dette var stas! Her kommer noen bilder fra kvelden. :o)



Det var masse folk her, å faktisk 1 gutt blant alle oss interiørbloggere. hehe ;o)



Butikken var fint pyntet til jul og det bugnet av flotte julevarer. :o)



Utrolig fine borddekkinger, og ikke minst møbler! :o)



Her deles det ut flotte premier, vi fikk nemlig vært vårt lodd når vi kom. Men også denne gang var det dårlig med vinnerlykke her i gården. Mer hell med kjærligheta denna dama her se. Hohoho :p



Fant jo et par fine sofaer jeg veldig gjerne skulle hatt med hjem da... Her ser du Heidi og meg i speilet. hihi ;o)



Det var mye å sikle på her ja.
Og i goodiebagene våre fikk vi med invitasjon til venners kveld også, hvor vi her også skulle få -25 % på alle varer den 23 og 24 nov. Så kanskje jeg må tilbake, lurer litt på en sofa der se. ;o)



Her står alle goodiebagen våre linet opp, å oppi der var det mye lekkert altså. Varer for en verdi av 800 Kr!!! Stas. :o)



Dette er hva vi fikk.
Et stort serveringsfat, 6 kjøkkenhåndkler i forskjellige farger, lys, grytevott, og en del annet stæsj.
Veldig fint opplegg denne kvelden, å blide og fornøyde jenter fra Living som var med oss hele kvelden. Så dette håper jeg kan gjentas. ;o)

Nå om dagen har jeg brå begynt å pusse opp badet litt, fikk en idé som ikke slapp mine tanker her så da bare måtte det virkeliggjøres. :o))) Bilder kommer...

Bonne nuit a tous.

Simone

6 kommentarer:

Gunn Merete sa...

hei du :)
nei desverre ingen i østfold :(

la deg forresten til på facebook =)

klem

h.espe sa...

Hei Simone!
Åh, fikk invitasjonen men hadde dessverre ikke anledning til å gå - ser jo at det ar var dumt... Masse flott å få kjøpt, og så den goodiebagen da.... ;)

Nyt dagen!

Klem fra Hildegunn

lisje astrid's husblogg sa...

Her har du jammen meg sofaen min!
Denne lisofaen har eg..Kjøpte hos Living for ca 3 år sidan.Var så heldig å få den til ein kjekk pris, då min lisje bror jobba der i studie tida si..
Eg LOVAR deg..., den er KJEMPE god og ikkje minst LEKKER!

God onsdag ♥

Klem frå AStrid

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Hørtes ut som det var et veldig koselig treff. Masse fint å se på da.
Ha en fin onsdag
klem

Anitas Interiør verden sa...

Hei ser ut som om dere hadde det hyggelig, skulle gjerne vært der men hadde ikke mulighet., syk ble jeg også så det hadde ikke gått uanssett.
Den sofaen var bare drit lekker den skulle jeg gjerne hatt. Har veldig lyst på lys sofa,men tror ikke det er så praktisk pga Mille da hun får lov til å ligge i sofaen.

Spennende å se hva du gjør med badet ditt.
Ha en fin dag
Klem Anita

MissMette sa...

Hei søte deg ღ
Takk for at du deler med oss som bor så alt for langt unna ;) - skulle så gjerne ha vært der jeg også... men veldig koselig når du er så flink til å ta bilder - gøy å se alt det fine som finnes der ute ღ og for noen herlige goodiebagger dere har fått! Likte veldig godt sofaen her og spisebordene var veldig flott dekket på ღ Herlige bilder også fra juleverkstedet deres ღ koselig... Ønsker deg en fortsatt fin uke og snart 1. søndag i advent ღ Her hangler jeg som vanlig, hihi... har slitt med migrene i det siste så formen er så der... Håper på bedre tider snart :) Ha en fin kveld, stor klem fra Mette :)