forside

onsdag 3. august 2011

Slappe dager i ny hengekøye. ;o)

Salut mon amis.

Nå har jeg nemlig tenkt å prøve og slappe ta et par dager, å det jeg mener med det er at jeg skal la tankene ligge på alt jeg skulle ha gjort. Å ikke minst alt hva jeg skulle ha kjøpt!? hehe Ting får bare ta den tiden det tar, må jo snart innse at å ha et gammelt hus, ja da blir en aldri ferdig... :o/

Så nå har jeg gått til innkjøp av en ny hengekøye med stativ ( siden jeg da ikke har en eneste busk!? på tomta). Å det skal sies at denne er svært så god å ligge i på disse finværsdagene vi har her på Østlandet nå. ;o)




Ta dah. Synes dette stativet var så fint så måtte bare ha det. Sett en del etter slike i butikker rundt om, men de har ikke vært på langt nær så fine og robuste som dette. :o)





Tok med meg litt lesestoff og litt "smågodt" ut jeg, deilige blåbær og ripssaft fra det lokale bærpresseriet. ;o)




Denne hengekøya her er forresten fra Bloomingville, med en vakker heklet kant. ;o)




Har også kjøpt oss en dobbel en, men om jeg legger meg i den alene blir jeg jo helt borte oppi der så jeg foretrekker den andre når jeg ligger alene. hehe ;o) På bildet her står den oppå terrassen, men nå har jeg flyttet den ut i hagen, det begynner å bli litt vel fullt oppå her nå se. ;o)


Det var alt for i dag folkens, nå skal jeg ta med meg Baya opp å bade ho litt. Å kanskje jeg også hopper uti i denne varmen her. :p

A bientot.


Simone

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Å,det ser helt herlig ut å la dagene gli forbi oppi der:-). Disse adgene vi har nå er bare sååå flotte, vi er ute hele dagen (noe huset bærer preg av...)
Klem og kos deg♥

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Herlighet det så deilig ut å bare flate ut der, kjempefin hengekøye :)

Klem Mette :))

Veronica sa...

Så antastisk å ligge i hengekøya å slappe av. Lurt med stativ, så kan man vel kanskje flytte den litt rundt etter som man vil ha sol eller skygge også.
Kos dæ!

Anitas Interiør verden sa...

Heisan, takk for hyggelig hilsen, har hatt tre uker ferie, jobbet på mandag og ulykken på tirsdag så da ble det litt lenger ferie.....

Den hengekøya di så kjempe lekker ut, sikkert deilig å kose seg i når man kommer hjem fra jobb en sommer dag.
Ha en fortsatt fin sommer

Klem Anita