forside

mandag 1. august 2011

Besøk hos Nina i Paradiset del 1.

Heiiii mine kjære venner.

Ja dette var lenge siden, men det skal vel også sies at sommeren er vel ingen tid å sitte inne å blogge på vel??? :p Har egentlig hatt mer enn nok å gjøre. Prøvd å gjøre ferdig noen av de mange prosjektene her, å hatt litt fri oppi det hele. Pluss at helsa setter en liten stopper for det hele...Men det å pusse opp et gammelt hus, ja det tok lengre tid enn jeg trodde. En blir jo aldri ferdig jo, for når en nærmer seg ferdig med noe så dukker det opp noe nytt, ellers så blir man ikke helt fornøyd med det som er gjort så en må gjøre noe på nytt...Ja ja, sånn kan det gå når en er perfeksjonist å aldri blir fornøyd. ;o) hehe

Men det jeg ville vise dere i dag, var at jeg har jo vært på tur litt rundt om i Norges land, og da gikk også ferden selvfølgelig innom min kjære venn Nina i Paradiset i Molde. Så nå skal dere få se bilder fra et svært så fint hjem. ;o)



Her har vi bertene selv i en svært så vakker hage. ;o)




Her er utsikten vi våknet til, utrolig vakkert her altså. ;o)




Her på prinsessenes fine rom fikk vi overnatte. ;o)




Litt fra gangen. ;o)




Enda mer gang. ;o)




Liten og koselig yttergang. ;o)




Å enda mer gang, utrolig hvor mye denna berta har fått plass til i gangen sin. ;o)




Nytt og gammelt blandet er utrolig fint sammen. ;o)




En hjemmelagd hylle, bare elsker de hylleknektene. Å det skal sies at jeg har kjøpt inn et lass av de selv. ;o)




En vakker og lys stue. ;o)




En morsom vri på en peisløsning, en får litt ideer av å se i dette huset ja. ;o)




Jeg må jo si at Nina og jeg har uforskammet lik smak da folkens. ;p



Man skulle ikke tro at det bor 4 barn i dette huset nei. ;o)




Her er det fyllt opp med vakre ting over alt. ;o)




Her fra spiseplassen på kjøkkenet. ;o)




Nina har helt likt kjøkken som meg. ;o)




Masse fint her inne også ja.
Den rosa tallerkenhylla synes jeg var bare så knallfin, så kjøpte meg en i blå jeg. ;o)

Men mer skal dere få senere i del 2. Det ble litt mange bilder så greit å dele det opp litt vel. Så da skal dere få se bilder fra den lille skjønne butikken hennes, og det nyoppussede vaskerommet.

Takk igjen for gjestfriheten Nina, du er bare super!!! ;o)

En riktig god kveld til dere alle. Del 2 kommer om ikke så lenge altså. hihi

Simone


7 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Takk for besøk! Er lite flink å lese blogger sjølv for tida. Ser at du nesten har vore her hos meg ;) Bor ein halv time frå Vestnes på andre sida av fjorden :) Lekkert hos veninna di!

Håper du har fine dagar!
Klem frå Elin :)

Nina i Paradiset sa...

:)
Rart, men morsomt å se dine bilder fra mitt hjem. Flink knipser, du! ;)
Gremmes litt over den nugattiboksen da. Den var nyinnkjøpt og ikke kommet ned i skuffen sin ;)
Takk for hyggelig besøk, og håper vi treffes på messa!

Hanne Margrete sa...

Kjekt å høre fra deg Simone! Hører at du har hatt en travel sommer og sikkert fått gjort mye;) mange fine bilder fra Ninas hus, og det slo meg og at dere har lik smak;)

Ønsker deg en fin sommer videre!

KLem fra Hanne:)

Linecas have sa...

Ninas hus er en drøm ja. Skal ned til henne om en uke.Litt husmorferie sammen vi to.Gleder meg vilt:)

Siljes Hobbyrom sa...

Utrolig fint hos Nina!!
Morro med en ferietur :o)

Gleder meg til å se mer fra ditt hus også snupp..!

Kose deg videre å nyte dagene!
Stor klem

h.espe sa...

Åh, herlige bilder - Nina har det kjempeflott!!

Ha en strålende flott sommerdag videre :)

Klem fra Hildegunn

Lobeliadamen sa...

Hei hei :-) Så fine bilder ! :-)

Madonnaen finner du her: http://www.lobelia.no/?PageID=23767&ItemID=12103

Ha en herlig kveld :-)

Klem W