forside

søndag 9. mai 2010

Engel og elg!!!

Hei på dere.

I dag har vært den store slappe av dagen. Ja, jeg har faktisk klart å nesten ikke gjort noen ting!? Så det var jo kjekt, selv om jeg blir passe trøtt av å ikke gjøre noen ting så det blir nok lenge til neste gang ja. ;o)
Her skal dere få se min nye engel, hadde helt glemt å vise dere den. Å noen fine skapninger som plutselig var rett på utsiden av huset her.



Er ikke denne engelen søt så vet ikke jeg! ;o) Den kommer fra Miljøgården, de har også masse fint i den samme serien. Har bestilt mer i fra de ja. ;o)






Kanskje den skal stå ved siden av bildet av mine kjære foreldre??? ;o)



Jeg er så veldig glad i engler så ble så glad når jeg fant denne. Her skal jeg tenne lys hver kveld, kjempekos. ;o)



Her har vi min nye nabo, Helge. ;o)




Å sønnen Kjell Helge. Men de var rimelig kjappe av gårde da Baya fikk øye på de. ;o)
Er jo så koselig med dyr rundt huset, her har vi elg, rådyr, rev og grevling rett på utsiden av døra. Kjempekos! Sånn er det når en bor på landet. hehe

Nå er jeg klar for en ny arbeidsuke, å få ferdig ting ute her. Så kommer det snart bilder.

Bonne nuit a tous.

Simone

12 kommentarer:

Siljes Hobbyrom sa...

Kjempesøt engel!! <3
Ikke verst med skogens konge rett rundt hjørnet!

Deilig med en slappe-av-dag. Har selv hatt jobbehelg, så ser fram til en produktiv langhelg hjemme til uka :)

Må ha en super ny uke!
Klemmer

Kjell Ronny sa...

For noen flott elger. Syns jeg kjenner igjen Kjell Helge. Er en god kar det der... ;o)

Unknown sa...

Nydelig engel, de er riktig skjønne de her synes jeg!♥

♥Elgen Helge og lilltass var også skjønne.. vi har møtt noen på skogsturer her i skogen.. ikke noen småtroll dette nei :) Hyggelige på avstand :)

Takk for koselig hilsen, jo takk.. utrolig hva en flis kan gjøre for rabalder hi hi :)
En flott ny uke ønskes fra meg :)
klem Anki

(eddas) sa...

Søte engler...så fint at du klarte og slappe av litt:)ha en flott dag
eddaKlemmer

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fin liten engel! :)
Koselig med skogens dyr utenfor stuedøra også! :)

Ha en fin dag!
Klem

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Så flotte bilder av elg! :) Her har vi ikkje desse dyra, men av og til er streifdyr også på desse kantar. Engelen du viser var vakker. Flott å ha ved sidan av bilder! Gir sånt koseleg lys! Ynskjer deg ei flott, ny veke!

Klem frå Elin :)

Hjerterom sa...

Hei :)
Ja,de englene er kjempefine!
Elsker engler :)

Majestetisk han Helge :)))

Klem Siw

Gry sa...

Nyydelig engel, jeg er også veldig glad i engler ♥ De utstråler noe helt spesielt.. Og så artig med elgene rett utenfor døra da ;) Ha en herlig uke! Klem fra Gry ♥

H elle K sa...

Nydelig engel og morsomt med besøk av dyrenes konge.
Kos deg.
Klem Kristin

Rebekka Mellegaard sa...

Den elgen minte meg om de grevlingene utenfor vinduet ditt, og Raptus ble sååååå redd!! ..hehe :)
Fin engel <3
Savner deg, bestefar, Baya, Raptus og egentelig hele gjengen borti der ..Hehe :)

Guttemamma sa...

Den er utrolig fin,passer godt inn her også...:-)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

..haha, herlige bilder av fam.Elg! Kjekt med dyr rundt huset, gjør livet mer spennende.
Og nydelige engler, veldig stemningsskapende.

Klem