forside

onsdag 14. april 2010

Litt mere ønsker. ;o)

Ja for det går jo an å ønske...
Ser så mye fint rundt om i butikker og på blogger her inne så jeg sitter å drømmer og regner på ting. hehe
Men noe skal jeg faktisk unne meg denne gangen. ;o) Så her skal dere få se.




Det jeg ønsker meg her er den rosa bakebollen med helletut. Å de små rosa bollene. De er jo så utrolig søte. ;o) Så de er allerede besst i Nina sin flotte butikk!!!



Å denne vakre lysekronen skulle så gjerne ha bodd på soverommet mitt sier den. ;o)




2 av denne lampen har jeg også besst av Nina, ganske så søt ikke sant? ;o)




Disse fine kjøkkenhåndklene og klutene skal jeg også ha. ;o)



På dette bildet er det den vegglysestaken jeg har besst. ;o)

Så det var min lille ønskeliste for denne gang, for det kommer nok flere ja. hehe
Bildene er stært fra Nina`s lille gale verden, noe som sikkert er greit siden jeg er en ganske så god kunde. ;o) Dere bør gå inn på bloggen hennes å se, masse fint i butikken hennes nå.

Så må jeg jo fortelle at jeg var aviskjendis i lokalavisa i går da. ;o) Jeg har jo begynt i ny jobb, å der skulle vi fortelle litt ang sikkerhet i forhold til mckjøring osv. Så da kom jeg på trykk. hehe
Her kan du se. ;o)

Da skal jeg strax ta kvelden å drømme litt om mine ønsker. Jeg har jo snart bursdag....haha

Nattaklem til mine venner.

Simone

11 kommentarer:

Eigil sa...

Her var det mange flotte interiørartikler...
Men jeg synes denne ønskelista var litt kort.
Skal jeg kjøpe alt dette til du fyller året, min kjære?

lisje astrid's husblogg sa...

Ah!Sååå masse lekkert!Deler dei ønska med deg♥
Masse fine innlegg nedover her..
Likte kjempe godt make overen;)
Tusen takk for kos helsing frå deg♥
Godklem frå lisje meg♥

Simones Country Home sa...

Haha morosam du. ;o) Men ja, det kan du jo, å siden du sier det så skal jeg nok få til en lengre en også jeg. ;o) Mye fint da.

Klem klem

Nina i Paradiset sa...

Ikke værst kommentar øverst her! :)
Ikke innlegget heller!!
Tusen takk for flott reklame

Klem!

Simones Country Home sa...

Hehe ja det mener jeg også Nina så da er det vel bare å kjøre på da. ;o) Så bare vent så kommer det en STOR bestilling snart. ;o))

Klem klem

Unknown sa...

Såå mye lekkert du ønsker deg og har bestillt!ღ
Fin blogg du har her!ღ
Titter gjerne tilbake igjen :)
Ønsker en flott kveld!
Klem Anki

Huset på landet sa...

Hei Simone!
Det var mange fine ønsker!
Får håpe du får masse av dette til bursdagen din da :-)
Det er jo bare såååå mye lekkert som Nina har i sin butikk!
Ha en fin kveld!
Klem fra Line

(eddas) sa...

Masse flotte ting du har bestilt deg må jeg si:)
Haen flotters dag
eddaklemmer

Unknown sa...

Titter inn til deg igjen jeg!♥ Tusen takk for din herlige hilsen hos meg!♥ Jeg la meg til hos deg for jeg titter gjerne tilbake til din flotte side :)
De bildene som ligger i Galleriet er ikke til salgs dessverre. Noen av bildene kan kjøpes her: miasinterior.no/
Jeg har ikke noen prisliste da alle bildene koster forskjellig avhengig av tid, matriale og størrelse på de :) Jeg maler gjerne på bestilling, så er du interessert blir jeg glad om du sender meg en mail så kan du få en pris av meg der :) Jeg kan også male ett bilde av de jeg har i Galleriet om du fant noe du likte spesiellt godt♥
Ønsker deg en flott torsdag :)
Klem Anki

Magdalena sa...

såå mye lekkert...!
har titta litt inn i denne butikken via facebook...
klem¨¨*

h.espe sa...

Heisann!
Skal si du har bestilt deg masse lekkert! Selv holder jeg på å gjøre istand en bestilling hos Emmas Verden. Jeg blir helt "tussete" jeg, når jeg ser alt det flotte som er rundtom på bloggene og i nettbutikkene...

Strålende dag til deg!

Klem fra Hildegunn