forside

torsdag 15. april 2010

Har vært på tur i dag...





Ja i dag har jeg tatt meg en liten kikkerunde etter jobb. Har lenge hatt planer om å dra innom Albertines verden som ligger i Askim, de har bare så utrolig mye fint. Så her kommer noen bilder fra den koselige lille butikken på hjørnet. ;o)



Dette er en kjempekoselig liten butikk med kaffebar, te har de også. ;o)



Koselig både inne og ute. ;o)




De hadde fått inn masse vårnytt nå så var mye fint ja. Så måtte jo kjøpe meg et par ting selv da. hehe ;o)




De hadde mye fint fra Green Gate. ;o)



Så jeg kjøpte meg noe derfra også jeg. ;o)




Masse velduftende såper o.l ;o)




De hadde også fått inn en del tekstiler med Franske skrifter på, så det ble jaggu nye gardiner på meg gitt. ;o) Bilder kommer i morgen.

Så er det noen her inne på blogglandia som bor ute her så anbefaler jeg på det sterkeste å dra innom Albertines Verden en tur! Veldig hyggelig butikkpersonell. ;o) Butikken har også en egen blogg.

Da tar jeg kvelden og ser
frem til en frihelg med mye jobbing her hjemme. hehe

Bonne nuit.


Simone


7 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei...ja den butikken er verdt å anbefale. Koselig butikk;o) Jasså du har prosjekter på gang i helgen? Lykke til og god helg til deg også! Klem fra Maliva

(eddas) sa...

Ja den butikken har jeg lest om:)
Skulle vært der en tur ja..
eddaKlemmer og god helg:)

Lynetmor sa...

Hei, det ligger noe til deg inne hos meg :-)

Magdalena sa...

dåååån... slikt vi elsker jooo...
herlig både ute og inne..
klemmer og fin helg!!♥☺

Bekka sa...

Kjempe fine ting der!! :)

Guttemamma sa...

Den butikken har jeg så lyst til å besøke også!! Ser herlig ut...
god helg og klem fra meg♥

Min Still By Maia sa...

Hallo i natten!

Den butikken så kjempefin ut :)
Tusen takk for koselige kommentarer fra deg!

God helg klem fra Maia