forside

mandag 12. april 2010

Hylle på plass....

Heia alle sammen.

Endelig tilbake etter en racehelg i Sverige. Vært veldig ok å friske opp litt igjen, å været har vært knall. Kunne ikke vært bedre! Så har ikke blitt noe blogging på meg i helgen, men har fått satt opp hylla mi da i værtfall. ;o)



Sånn ble det. Ikke så mye spennende ting å ha oppå der, men nå om dagen må pengene mine gå til annet enn interiør desv. Huset skal dreneres, males osv osv osv.... Hehe ja sånn er det å ha hus ja.Så enn så lenge blir det å flytte litt rundt på ting. ;o)
Resten av soverommet får dere heller ikke se da det enda ikke er ferdig. Må få kjøpt meg mer ting å ha på veggene, en blir jo aldri fornøyd....Så da vil jeg heller ikke vise dere bilder derfra enda. Men det kommer det kommer. ;o))

En riktig god natt til dere mine venner.


Simone

5 kommentarer:

Fru Rosas Hjem sa...

Ble fin hylla:))) Gjør seg med litt maling;)


Klem fra Fru Rosa

Kjell Johnny sa...

For en flott hylle. Den har nok blitt montert av en flink fagmann ser jeg ;o))

Anonym sa...

Så flott hyllen din ble, den ble jo så lekkert med litt hvitmaling:)
Road racing, høres veldig spennende ut
Ha en fin kveld. Klem

h.espe sa...

Kjempesøt hylle du har fått deg, og flott stæsj som har fått plass på den. Likte så godt den lille bysten :o)

Ønsker deg en flott uke videre!

Klem fra Hildegunn

Guttemamma sa...

...om ikke spennende,innmari fint iallefall!!
Nattaklem