forside

mandag 8. mars 2010

Vakre roser.

Hei hei.

Glemte jo helt å vise dere de fine rosene jeg fikk på pinnekjøttlaget mitt. ;o)



Fine eller hva? Litt dårlig kvalitet på bildene her, men glemte meg å tok dem i mørten se. ;o)



Har tent lys å koser meg med frokostbl med kokosmelk. ;o)



Litt kveldskos må man ha. ;o)
Har vært full fart her i hælja så var godt og komme hjem å slenge seg på sofan å slappe ta litt helt alene. En blir nok litt sær av å bo alene for lenge tror jeg, men så sosial som jeg er så skal vel det gå bra. ;o)
Venta fælt på pakken fra Nina i dag å, men det kom ikke gitt. Så håper den kommer i morgen, for da vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre i morgen kveld. ;o)
Nei nå er det et par episoder før jeg tar kvelden.

Simone

2 kommentarer:

Magdalena sa...

så kjekt at vo får se dem da... nydelige roser,- ser ut som disse blir vakre i tørket tilstand også..
fin dag til deg <3

Stina sa...

Väldigt vackert. Kram Stina