forside

mandag 8. mars 2010

Lag i huset. ;o)

Heia venner.

Har hatt huset fullt av folk i helgen. Så har vært liten tid til blogging her ja. Men fikk da tatt noen bilder etter hæljas strabaser. ;o)



Fyra opp sjokoladefontena mi å, det var mange veldig fornøyd med. ;o)
Det er utrolig godt og sosialt. Hadde jordbær, bringerbær, kiwi og marshmallows til. Veldig bra, men dog litt grisete da folk begynte å bli litt skeive når desserten inntok. ;o)




Her har vi fornøyde gjester som skjenker seg litt(mye). hehe
Hadde forresten pinnekjøttlag, men glemte helt å ta bilder av mat og et dekket bord. Kokken kan jo ikke huske på alt heller. ;o)



Og verten spilte litt guitar hero, det er vel det morsomste tvspellet jeg vet om. hehe Men kanskje ikke så veldig flink enda da, men passe konsentrert. ;o)



På søndan ble det sushi. Ganske så godt det, men kanskje ikke den beste dagen derpå maten!? hehe



Masse godt her, fint når en kan velge blandt masse forskjellige biter. ;o)

Nå er det leggedags, litt trøtt og sliten etter en lang helg med huset fullt av folk. Men veldig koselig var det i værtfall. Nå går jeg bare og venter på pakka som Nina sendte til meg på lørdag!!! Oppi den er det mye fint skal jeg si dere.

Nattaklem ;o))

Simone


1 kommentar:

(eddas) sa...

Det så ut som et trivelig lag:)
Og maki er min favoritt:)
ha en fin uke
eddaKlemmer