forside

søndag 28. februar 2010

Plutselig et nytt prosjekt! ;o)

Hei hei venner. ;o)
I dag hadde jeg jo store planer om å dra på blomstershopping, men så langt kom jeg jo ikke. Nei da, jeg fortet meg hjem fra jobb for nå hadde jaggu denna dama kommet opp med en ny ide. Så da ble det satt i gang nok et nytt prosjekt. Enda jeg ikke er ferdig med kjøket, men det er ikke så mye mer jeg får gjort der nå før Polakken min setter opp listene der. Jeg gjerder nemlig IKKE lister, det får da være grenser på hva jeg skal gjøre å. ;o) Så inntil det er gjort så kan jo ikke jeg være arbeidsledig. Dermed får badet nok en ny makeover. Take a look. ;o)



Sånn var det da. ;o)



Å sånn. ;o)



Her har jeg begynt litt, ser jo bra ut allerede. ;o) hehe



Å her har jeg tatt hele underdelen. Måtte skru av dørene også så jeg kom til skikkelig. Det overskapet skal jeg antakeligvis skru ned å heller sette opp et kult speil der i steden. Har et rimelig stort og fint et, men det må også males først. Tror dette kommer til å bli veldig bra altså. ;o)

Får vel ta kvelden nå, for i morgen er min eneste fridag så da må jeg passe på å få gjort masse her hjemme. ;o) Da skal jeg male et strøk til og ellers gjøre annet fornuftig her i huset.

Bonne nuit. :o)

Simone


4 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja..hva er det ikke litt hvitmaling kan gjøre....underverker:)Blir kjempefint dette her:)
Ha en fin søndag.....ikke glem og slappe av litt og:)
eddaKlemmer

sylvia sa...

hei på deg.
å dette blir jo flott,er den av eik?jeg lurer på å male kjøkken,det er gyllen eik,men passer liksom ikke inn,bruker du olje maling,heftgrunn under,
lykke til vidre med maling,vi får se det ferdig resultat?
klem fra sylvia

Ingvild B sa...

Ja det blir L E K K E R T !
Håper du får en herlig søndag!

Klem

Maliva`s verden sa...

Hei du...Ja hva skulle vi gjort uten hvitmalingen du. Nå tror jeg at jeg har landet på å male beina på mitt bord,så får vi se om jeg skal lute eller la bordplaten være som det er.
Koselig bad du har....lykke til med malingen. Klem fra Maliva