forside

fredag 1. januar 2010

Nytt år, nye muligheter ;o)


Velkommen inn i det nye året.
Måtte det by på mange nye utfordringer og mye lykke!
Jeg har ingen spesielle nyttårs forsetter, bare et par småting jeg må "jobbe" med. hehe
Som feks min tålmodighet bla. ;o) Men det tar jeg bare som en utfordring.
Jeg begynte det nye året med å være veldig så sportslig. Tok nemlig med meg Baya mi på en lang skitur i dag. Å det er ikke bare bare skal jeg si dere, for min Baya hører ikke så veldig på mammaen sin. ;o) Men vi bar av gårde vi på de nye oppkjørte løypene på jordet her, det var heldigvis ikke så mye folk på tur akkurat da. Men det gikk forbausende bra. Opp og ned bakker, ja vi var vel ute i tre timer tenker jeg. Så utrolig deilig på en sånn flott dag. Å Baya fikk meg faktisk ikke overende en eneste gang, enda den jenta er sterk å veier nesten like mye som matmor. hehe



Her er vi på tur. Tilslutt så gadd hun ikke dra meg opp bakkene mer så da var det bare å stake seg i vei selv. ;o)
Å ja, jeg har horn på lua mi. hehe



Dekket og klart til nyttårsmiddag. ;o)



I morgen er endelig butikkene oppe igjen så det går an å ta en tur å "se" litt. Har funnet en favorittbutikk i Askim med masse av de tingene jeg liker. Bla jeanne d'arc living, sagen, durance, bloomingville, Lisbeth Dahl osv osv. Så tar nok turen hit tenker jeg. ;o)
En god kveld til dere alle. ;o))

Simone

Ingen kommentarer: