forside

lørdag 2. januar 2010

Mitt hus som 100 år gammelt. ;o)


Hei hei.
Dagen i dag har har vært en slappe av dag. Styra litt hjemme, gått en lang tur med Baya og hatt koselig besøk. Har også surfet litt på nettet for å noen nye ideer og inspirasjoner. Det er jo så moro å se på interiørblogger og interiørsider. Kunne vel egentlig gjort det hele dagen jeg. ;o)
Nå skal dere se huset mitt som 100 år gammelt. Morsomme bilder synes jeg da.













Jaja, var litt morsomt dette synes jeg, men bildene blir jo litt vel mørke da så lenge jeg ikke har alt hvitt. ;o)
Men snart blir det hvitt her også. Godt hverdagen er her snart igjen, gleder meg til og gå på jobb å komme til "hektene" igjen. Blir litt vel slapp av å gå hjemme. Forstår ikke at noen kan gå hjemme hele dagen hele livet uten å fly på veggen! hehe. Det hadde ikke jeg klart i værtfall.
Så en dag igjen nå så er det full fart på mc-selgern igjen.
Ha en fabelaktig fin kveld. :o)

Simone



4 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nyttår til deg:) Morsom vri på de bildene:)

Simones Country Home sa...

Takk for det, å lige så. ;o) Nå skal jeg innom siden din en tur. :o))

Klem Simone

salige lavendel sa...

Morsomt å leke litt med bilder :)

Simones Country Home sa...

Hei på deg.
Ja det er kjempemoro. Kom over denne Japanske nettsiden som gjorde om nye bilder til 100.150 år gamle bilder. Gøy. ;o)
Så fin blogg du har da, vakre bilder og kort.

Klem Simone