forside

lørdag 19. desember 2009

Nye gardiner!

Hei og hopp.

I dag fikk jeg en gledelig nyhet, melding om at pakken min fra Creme de la Creme hadde kommet. Endelig, har venta på de gardinene så lenge nå. Hver gang jeg skulle bestille de så var de utsolgt. Men nå fikk jeg endelig tak i de. Så i dag jeg jeg stryki og hengt opp gardiner, å pynta opp litt i kjøkkenvinduet. :o)



Sånn ble det. Fikk satt opp litt stæsj i vinduet så lenge, men skal ikke se bort i fra at jeg bytter ut det om liten stund. ;o) Morro og drive å styre og flytte på ting og tang. Ååh,ble så glad for at jeg endelig fikk tak i disse vakre gardinene. Creme de la Creme har så utrolig mye fint, så kommer nok til å bestille mer derfra. Å snart så kommer min fine taklampe jeg har bestilt fra Nina i Paradiset også. Hun sendte varene av gårde i dag så håper det kommer fort! hehe
Er som en unge når det kommer sånne pakker i posten. ;o))



Å sånn ble det i vinduskarmen. Ikke veldig lett å ta bra bilder på kvelden, men dere ser jo litt av hvordan det har blitt.
Ei heller ikke vinduet er vasket til jul enda. Så ja, er litt stresset!!! Passet rimelig dårlig å bli sjuk nå. I midten der er mitt hjemmelagde lys. ;o) Ellers så har jeg kjøpt meg litt fattigmannssølv i det siste jeg har satt opp der, synes det er så fint.

Ja det var faktisk alt for i dag. I morgen håper jeg julekortene mine som jeg har besst på nett kommer. Litt sent kanskje, men man kan jo ikke rekke alt heller da. ;o)
Så blir det vel å gjøre seg litt ferdig i huset her å ta en shopperunde selvfølgelig. Tenkte jeg skulle prøve å finne et par rosa julestjerner også, de er så fine.
Nei nå er det natta her.

Simone

Ingen kommentarer: