forside

onsdag 9. desember 2009

Har bare for mye å gjøre i disse travle førjulstider ;o)

Hei på dere.

I dag har det vært atter en lang og stresset dag for meg. Jobbet til kl 20.00 i dag også. Så bar det rett hjem for å vaske huset. Så måtte jo ribba lages. Å nå tok jeg meg tid til litt blogging. Jammen å tiden går. :o)
Men det ble da litt bilder til dere i dag også.



Fikk hengt opp nøkkelskapet mitt i dag.Fra Covent Garden. Men ser nå det hadde tatt seg mye bedre ut om det hadde vært hvitt. hehe
Utrolig mørke og dårlige bilder jeg tar ser jeg. Bør jeg ønske meg nytt kamera til jul kanskje?
;o)



Måtte bare vise dere denne en gang til jeg. Har hengt denne i gangen også. Synes den er så koselig sammen med det korset. Å det blir så utrolig fint lys i fra den lykta.



Å sist men ikke minst mine snart fine hyasinter som jeg plantet i dag. Sier snart,for de er jo ikke spesiellt fine før de er helt utblomstret. Å det er en utrolig god duft fra de. Kjøper alltid en gjeng med sånne før jul. Denne gangen ble det rosa. ;o)

Da skal jeg ta kvelden. Skal til min gode venninde Sara på juleverksted i morgen. Å jeg har masse ideer oppi hodet mitt som jeg gleder meg til å få lagd i morgen. Fantasien er det ikke noe galt med her nei.
Ha en fortsatt god kveld,hmm natt blir det vel. :o)

Simone


7 kommentarer:

Unknown sa...

Her snør det gitt!! Cool!! Klager du på kameraet? Eller har du ikke fått lada batteriet ennå? hehehe..

Simones Country Home sa...

Hehe,ja her snør det gitt. Kunne bare ønske det gjorde det snart ute her å.
Bruker kamera mitt nå ja,men det skal jo være rimelig bra det også. Kanskje bare jeg som bør lære meg å bruke det først. ;o)

Jeg lader det opp nå. Skal ha det med meg til Vestby i morgen tenkte jeg. Å håpe på litt bedre bilder der.

Nina i Paradiset sa...

Så koselig med hyasinter! Jeg kjøpte en haug med hvite, men ikke alle har kommet inn i varmen enda, -sparer de til jul!

Vi drenerte også rundt huset i vår. Forbanna søl! (når det blir regn, og en drar dritten inn)
Vet ikke om du klikket på linken og så hva som befant seg i hagen vår da vi tok over huset....
INGENTING!!!
;)
Det gjør det nå!

Nina i Paradiset sa...

Hvordan kjenner du Torkild Gjendem, forresten?? så d på Facebook)
Han er fra samme lille bygd som meg, og vi gikk på skolen sammen! ;)

Shabbycharm sa...

så koselige bilder du viser i dag,har samma skap som deg,men er blitt hvitt hos meg.det som er dumt med mye av de tingene er att de er vokset så det er litt av en jobb med pussing og salmiakken;O)
klem bella

Shabbycharm sa...

så fin snö du har fått deg da;O)
klem bella

Simones Country Home sa...

Hei Nina.
Ja samme som her det,ingenting. hehe Men det skal jammen bli bra. ;o) Kan tenke meg det ble sølete og sånn ja.
Dere har jo fått det så fint da. :o)
Torkild kjenner jeg gjennom bikemiljøet i Trondhjem. Min ex bor oppi der så var der endel,å han var her nede på bike greier. Han har jo blitt pappa nå,så hyggelig. ;o)

Å Hei Bella.

Ja gruer meg litt til å male alle de mørke tingene mine(om jeg tør da) hehe. For tror det blir litt av en jobb ja. ;o)
Snø ble det gitt,koselig det. Å takk for hjelpen. hehe