forside

mandag 7. desember 2009

Fått gjort litt i dag også. ;o)


I dag har det vært en hektisk dag. Har jobbet til kl 20.00, vært en tur hos legen og på Moss sykehus. Men heldigvis ingenting alvorlig. :o) Så har jeg drivi hjemme å satt opp mer stæsj. :o)
Har ikke fått gjort så mye,men når jeg er hjemme kl 21.30 så er det ikke mye jeg får gjort før kl plutselig er tolv som nå. Å skal også egentlig ta det litt med ro om dagen,men det er ikke så lett når jeg har et helt hus som står på hue. ;o)
Men her kommer bildene fra dagens økt.



Her har jeg fått opp speilet som jeg viste dere i går. Dette står i gangen da. Har bare satt opp noe tilfeldig der enn så lenge. Har heller ikke vasket speilet enda nei. ;o)



Tok et nærbilde også jeg. ;o)



Å her har jeg endelig fått hengt opp den lille hylla mi på kjøket. Murvegg bak der så det var ikke bare bare. Det hele endte med at jeg måtte gå å hente pappa så han kom bort med hiltin(slagdrill). ;o) Det gjorde fart på sakene det,bør kjøpe meg en sånn å tror jeg. ;o)
Her hang jeg opp glasshåndklene mine,å de er heller ikke strøket nei. hehe Det rosa der passer jo bra til meg da,der står det : Country Home. ;o)
Ja dette var allt for denne gang. Nå skal jeg forberede ribba til i morgen.

Simone









4 kommentarer:

Shabbycharm sa...

hei... så koselig du tittet inn på bloggen min,jeg skulle gjerne ha hjelpet deg med snö og hele greia,men jeg er ikke så flink selv, det er mine barn som hjelper meg.
har snakket med min datter og hun ville hjelpe deg, se i höyre kollone på min blogg(min datters blogger)
skriv bare en kommentar så hjelper hun deg.
ha en fin tirsdag.
klem bella

Simones Country Home sa...

Hei igjen.
Nei jeg har heller ikke peiling på slikt,men som regel er sånne ting linket,akkurat som de på sidene her som jeg fant. Men takk for hjelpen, da skal jeg sende hun en mld.
Ha en fortsatt fin kveld. :o)

Klem Simone

Ikke A-Lene sa...

Hei Simone..
Så koselig med besøk fra deg og selvfølgelig kan jeg hjelpe deg med snø...
Jeg kan bare hjelpe deg med sånn snø som jeg har, ikke sånn som Mamma har...
Det du gjør:
Nederst til Venstre på min blogg under alle bildene, finner du en link som du skal trykke på...
Når du har trykket på den, så kommer du inn på en annen side...
Der er det en "knapp" som du skal trykke på. Tror det står "Get snow om your blog" eller noe..
Og når du har gjort det skal du ha fått snø på bloggen din..
Hvis ikke dette går så kontakter du meg igjen, så skal vi se på det...
Klem fra Lene Chrsitin

Simones Country Home sa...

Hei og takk for hjelpen.
Fikk ikke til som du sa,men jaggu fant jeg ikke ut av det selv. Googlet på det så la jeg det inn derfra. ;o)
Men takk uansett.

Klem Simone