forside

søndag 27. desember 2009

Fredfulle dager. :o)


Bonsoir.

Dette er vel en deilig juletid. Masse fine fridager i flott vintervær. Lenge siden jeg kan huske det var så mye snø på og etter julaften. Det blir jo så mye lysere og finere ute når det snø. Ser ut som den har kommet for å bli også.
Jeg har vært en del ute i snøen sammen med min kjære "lille" Baya (hunden). Hun er helt gal etter å leke i snøen. Det er såvidt hun rekker å gjøre fra seg da hun bare vil leke. Så heller leke i snøen en hel dag enn å gå å tisse ja. ;o) Hmm rare, men utrolige personlige skapninger de der hundene våre.
Så i dag blir det et par bilder fra leketurene våre.



Her er min "lille" vakre Baya. Jo mer snø , jo bedre. ;o)



Å her på jordet på utsiden av huset mitt så er det nesten 1 meter, så her blir Baya nesten borte i all snøen. ;o)



Hele "familien" samlet ute i snøen. ;o)



;o)



Min antikke julepynt. ;o)

Nå er det kvelden og kroken på døra her i huset. Skal jobbe litt i morgen så har jeg ferie igjen.
Ha en fortsatt fortreffelig aften mine venner.

Simone



Ingen kommentarer: