forside

tirsdag 29. desember 2009

En lang dag


Hei og hopp.

Etter noen dager med avslapping og fri så var jeg på jobb igjen i dag. Varetelling som vi alltid må ta i romjulen. Så etter en 14 timers lang varetelling så er jeg vel hjemme igjen. Har til og med hatt tid til å øvelseskjøre med min "lille" nevø i dag. Og noen bilder har jeg også fått til å ta. :o)



Da jeg kom hjem i dag så hadde plutselig amaryllisene mine sprunget helt ut. De er jo bare så fine da, ser ut som plast de også da men. ;o) Så da måtte jeg jo frem med kamera.



Måtte bare vise dere min vakre julekule. Den har vært med meg i mange år, er så glad i den. :o)



Fått deilige kromkaker av min snille tante også. Har forlengst sluttet å lage alle de sju slaga, så da er det veldig greit å litt. ;o)

Da er det natta her i huset. Blir veldig bra med litt mere fridager. ;o))

Simone

Ingen kommentarer: