forside

fredag 11. desember 2009

Fikk en vakker "bolle" i dag. :o)


Bonsoir.

Her kommer det et sent innlegg fra meg. Har jobbet og vært på farta i dag. Tok en tur innom Ski storsenter etter jobb sammen med en god kamerat. Kikket litt rundt i de få interiørbutikkene som er der,men det er faktisk ingen?! bra der. Litt skuffet over det. Heldigvis jobber jeg ved siden av Vinterbro senteret å der har de Dorothea interiør og klær. De har jo bare så mye fint da.
Men fant da noe på Ski,så her får dere se. :o)



Fikk denne koselige vase/bollen i dag. Husker ikke hva sånnt heter,så jeg kaller den bare for bolle,men akkurat nå har den blitt en vase. Måtte jo kjøpe meg flere hyasinter i dag. Denne gangen valgte jeg hvite. De rosa jeg kjøpte for et par dager siden er jo helt utsprungne allt så. Å det lukter godt på kjøket. ;o) Så syntes jeg jo de passet godt oppi her da.



Å her satte jeg den sammen med mine søte små te-lyslykter. Har blitt så glad i dette fattigmannssølvet nå så må nok i vei å kjøpe mer ja. ;o)


Dette søte lille hjertet fikk jeg også i dag. Disse fine tingene har jeg fått av en god venn som har vært her mye for meg i en vanskelig tid nå. Å sånne venner setter man så absolutt pris på. :o)

Da får vel jeg ta kvelden her. I morgen blir det Sverigetur med min kjære mor, kanskje jeg finner noe spennende der også jeg.

Simone


Ingen kommentarer: