forside

søndag 11. juli 2010

Jeg vil kjøpe meg et torp!!!

Hehe ja det vil jeg så gjerne. ;o)

Har hatt en fantastisk fin helg i Sverige på torpet til min tante og onkel. De har det så utrolig flott og koselig der ute, laaangt ut i de Svenske skoger.
I dag skal dere få se noen bilder derfra. ;o)



Se så koselig, Norra Jakstorp. Her kunne jeg rett og slett ha bodd. ;o)




Koselig stemning på terrassen. Her satt vi ute til langt på natt. ;o)




Tante er like glad i zink som meg. ;o)




Så jeg måtte bare lage et lite bad med roser og lys her, så koselig oppi der.
Skal kjøpe meg et sånt stort zinkbadekar jeg også. ;o)




De vakreste blomsterbed. ;o) Kjekk bakende da. hehe




Utrolige vakre roser som duftet himmelsk. ;o)




Inni buskene her er det en liten spiseplass. Utrolig koselig å sitte inni der.
Husk å dobbeltklikk på bildene for å få de større. ;o)



Og inni buskene så satt vi å spiste deilige lapper/sveler tante hadde bakt. Og muffins jeg hadde bakt med meg. ;o)




Her inne i stua har de fått frem den gamle tapeten som var fra gammelt av. Kjempe lekkert.
Bildene over der er av mine besteforeldre osv. ;o)




Denne søte gardinen har min tante sydd av gamle sengeklær etter våre forfedre.
Jeg har også fått et sånt sett, så da gjenstår det bare å finne noen som vil hjelpe meg å sy en sånn flott gardin. hehe Det er brodert på de også. ;o)




Her i gangen har de malt det lyseblått å pyntet med masse vakre ting. De har finni mange fine skatter på auksjoner og loppis. ;o)




Her fra badet i 2 etg. Kjempetøff vaskekommode. ;o)

Synes det er så utrolig koselig ute her, stille og rolig å dyra kan løpe fritt. I morgen skal dere få se et torp jeg kunne tenke meg å kjøpe! ;o)))

Nei nå skal jeg hente min kjære Raptus som har vært på overnatting hos bestefar, å gå en lang tur med Baya mi.
Har forresten begynt å male huset i kveld. Klarte ikke å vente lenger jeg. Dette blir lekkert folkens!!! ;o))

Natti natt.

Simone

10 kommentarer:

Unknown sa...

Det ønsker jeg meg også. Har sett sååå mange koselige til salgs. Men det blir vel med drømmen tenker jeg. Nydelige bilder du viser frem her. :-)

House of Dogs sa...

Det står høyt på min ønskeliste også (eller en flott seter hadde jeg heller ikke sakt nei takk til..)! Utrolig flotte bilder av et utroig flott hus:) Likte veldig godt gjenbruken av sengetøyet! Ble kjempe fint:)

sylvia sa...

god morgen, åå for en plass din tante har,typisk sånn en tenker med svenske torp,de er så flinke til dette.koselige hus med masse detaljer.
skjønner godt du vil ha,ja jeg å..hihih,nei har ikke tid jeg..
ønsker deg fine sommer dager.
klem fra sylvia

Hanne Margrete sa...

Dette er bare min ultamate drømmeplass! har ønsket meg et torp så lenge jeg kan huske!! tusen takk for at du delte de vakre bildene med oss:)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Drømmeplass! Og så har de innredet så tidsriktig og KOSELIG!
Her kunne jeg også tenke meg å bo :)
Min samboer er fra Danmark, så vi må nok heller kjøpe feriehus der istedet...Men det er mye lekkert der også :)

Kjempefine bilder!
Klem Anita

Siljes Hobbyrom sa...

Så utrolig koselig!! FINE møbler!!!

Ha en fortsatt super uke!
Klemklem

Anonym sa...

suck suck suck så vackert & sinnligt, jag bara kliver in i denna värld, men jag tar av mig mina sandiga skor först ;)

tack för din goa kommentar hos mig!!

lav

agneta

tinemor sa...

Så koselig det ser ut!!
Sjarmerede ja

Paviljongen kostet ikke så mye.
Kr 998,-
Overkommelig pris det?!

Klem

Maliva`s verden sa...

Hei.....ja nå er jeg vell hjemme igjen. Neste gang får du være med å guide meg rundt...skjønner du er godt kjent. Ser du har hatt nok å gjøre med terrassen din...så flink du er...sikkert godt med et lite avbrekk både på det sjarmerende "torpet"og ikke minst interiørbutikken. Jeg har vel også drømt om et torp i alle år, men heldigvis har jeg ei venninne som har et lignende jeg/vi ofte er og besøker...Nei for meg er og forblir Frankrike stedet hvor jeg skal investere i leil.en gang...men først må pengene komme på konto. Ønsker deg fortsatt en regnfri dag. Klemz

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Så flott torp! Vi var i Sverige sist veke, og eg stirra langt etter alle koselege hus langs vegen...

Tusen takk for fine ord!
God klem frå Elin :)