forside

tirsdag 18. mai 2010

Kort innpå.

God kveld i stuen.


Eller burde vel kanskje si god natt med en gang men. hehe
Har akkurat gitt meg for kvelden, drivi ute til nå. Passe mye å henge fingrene i om dagen ja. Alt skal gjøres klar for dreneringen til helgen. Så derfor blir det ikke mye spennende innlegg fra meg. Må jo prøve å sove litt i mellom å. ;o)
Her skal dere få se en søt ting jeg har glemt å vise dere.



Hva tror dere dette er??? ;o)



Ta dah, er ikke denne kortholderen søt så vet ikke jeg. Det gjorde seg godt med mine fine englekort i den. ;o)



Den fikk plass her i englehjørnet mitt så lenge. ;o)

Nei nå er det senga. Skal jobbe tre forskjellige steder i morgen så det kommer til å bli en lang dag ja. ;o)

Nattaklem til dere.

Simone

11 kommentarer:

Anonym sa...

Den kortholderen var jammen fin.
Ser du har vært på Sola stranden,
finnes utrolig mange flotte strender sørover langs Jæren.
Ønsker deg en fin uke.
Klem fra Mio

MissMette sa...

Hei Simone...
Ja, pakken kom i går, og den var kjempefin. Tenkte jeg skulle få til å lage et innlegg på det flotte glasshåndkledet og en annen premie jeg har vunnet i kveld :o)
Jeg lurte på om du vet hvilke merke/ leverandør glasshåndkledet er fra ?

Klem fra Mette

PS! stilig kortholder du har fått deg ♥ kjempe søt...

Elin | Draumesidene sa...

Nydeleg kortholder! Har faktisk vurdert å kjøpe ein slik :) Angående oliventre, fekk eg vite i dag at dei likar veldig godt å bli dusja med vatn. Det har ikkje eg gjort enno. Det står på lappen at molda skal vere "moist", så dei vil ha mykje vatn. Trea som står i jord, har visst lange røtter som finn vatn.

Lykke til! Og så seier eg det same til meg sjølv :)

Klem frå Elin :)

Skogmusa sa...

Hei:)

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min:)

Så herlig blogg du har! Liker stilen din kjempe godt.
Moro å se forandringene du har gjort på bla kjøkkenet. Ble jo såå fint!
Veldig søt kortholder også:)

Ønsker deg en strålende uke:)
Klem

Jeanette sa...

hei igjen!
kjempefin kortholder, den likte jeg godt!

så utrolig deilig 17.mai du hadde da, langt borte fra alt mas! håper ikke dagen ble såååå lang da!
stor klem herfra

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så fint det er hos deg :)
Fine bilder :)
Klem fra svingen!

Grip dagen sa...

En slik kortholder kom jeg også over for en stund siden. Jeg falt pladask.
Jeg bruker den til å feste bestillinger på. Når en jobb er gjort, kaster jeg lappen, og de andre rykker frem i køen...

Veldig dekorativt med englekort også. Jeg har slike gamle kort over alt. De er jo bare så skjønne.

Lykke til videre med all jobbingen.

Klem Marit

Fra gammelt til nytt sa...

Hei

Gaven er mottatt, og står nå foreløp i stuen og dufter godt. Er så glad i lavendel. Ha en fin pinsehelg, og kjør forsiktig hvis du skal på tur.

Tove sa...

Kjempe fin kort holder. Står på min ønskeliste og.
Ønsker deg en flott pinsehelg

Klem Tove

h.espe sa...

Heisann!
Ja, de kortholderene der er kjempefine, og din var sååå søt med nydelige englebilder..:o)

Du må helt klart avlegge Butik Sophie et besøk neste gang du er i København - en særegen og flott butikk med de utroligste skatter. Butikken ligger i H.C. Ørstedsvej 70, på "baksiden" av Rådhusplassen, og det tok meg ca 20 minutter å gå derifra.

Ønsker deg en strålende flott pinse - kooos deg masse!

Klem fra Hildegunn

Siljes Hobbyrom sa...

Denne kortholderen var kjempesøt!!
Flotte englebilder :)

Ønsker deg en fin pinsehelg!
Klemmer