forside

tirsdag 2. mars 2010

Litt snekring her og litt snekring der. ;o)

Heia.

Kort innpå i dag.
Har gjort masse på få timer i dag, men har da glemmt å ta bilder til dere. :o(
Polakken har snekra å jeg har malt og fuga igjen.



Sånn så kjellernedgangen min ut før. Men når jeg kom hjem i dag så hadde jaggu Polakken min panelert å lista å greier. Snakker om kjekk Polakk da. ;o)



Ikke lista i taket ser jeg nå. hehe Men han har gjort en ting jeg ikke vil ha da, sjekk den lista under vinduet. Det er en Polsk variant tror jeg, hehe men jeg skal ta den bort igjen. Vil ha det likt rundt hele vinduet der. Det er glassbyggerstein som er i vindu der, men jeg har tatt bildet nå så det er litt mørkt. Tror det blir bra bare jeg får malt å hengt opp noen stæsj der jeg. Sjekk også kalendern han har hengt opp til høyre. ;o) Det blir nok bra tilslutt som jeg pleier å si. ;o)
Fikk tak i de potteskjulerne fra Ib Laursen i dag da, så de skal dere få se i morgen. De er bare rå lekre. ;o))

Bonne nuit.

Simone

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Jammen går det unna hos deg... flink snekker du har...

Er enig ang listene rundt vinduet..

Klem Kerstin

Anitas hus sa...

God morgen!

Kjekt å ha en polakk vandrende rundt i huset som får ting unna i en fei;)

Enig med deg i listen, det er nok en polsk variant;)
Men fint blir det!

Ha en fin dag, kaldt, men håper at sola varmer opp utover dagen.
Klem, Anita:O)