forside

torsdag 18. mars 2010

En ikke så ufarlig tur...

God kveld.

I kveld har jeg hatt litt av en tur ja. Vi har hatt en del sånne trekasser som motorsyklene kommer i på jobben liggende. Så tenkte jeg jo at de kunne jo jeg bruke som ved så slipper jeg å kjøpe noe. Alt spart er bra! ;o) Å min kjære sjef hadde da lasta opp alle trepallene opp på en stor bilhenger som jeg skulle få den glede av å kjøre hjem. For å si det sånn så ble det ikke en liten last!



Hehe...

Ja dette var last det. Ikke akkurat lovlig kanskje??? *host hark* Men må man så må man. Jeg kjørte i vei, men kom ikke så langt for bilen ville jo nesten ikke gå framover. Tung last ja, å litt feil vektfordeling. Så da jeg kom opp i 70 så tok hengern overhånd å jeg holdte rett og slett på å kjøre av veien!!! Men jeg klarte heldigvis å "hente" den inn igjen. Har kjørt en del med henger før, men dette tok kaka. hehe Å sist, men ikke minst. Det var kontroll på veien også, men de hadde tydeligvis nok folk inne så jeg fikk bare kjøre forbi, men det skal sies at de glante langt etter meg. Men jeg så ingen blålys i speila så jeg pustet da lettet ut... haha. ;o)

Så nå har jeg akkurat satt meg ned etter å ha lessa av alle pallene å løpt en tur med Baya. Å ja, da var denne kvelden over å. Men jeg har gårn full av ved så det er bra! ;o)



Den Franske landstilen er jo så vakker. ;o)



Det er jo noe ala dette jeg skal lage meg i stua i løpet av dette året. Gleder meg allerede til det. ;o)

Nei nå skal jeg ta kvelden etter atter en lang dag.

Bonne nuit mon amis.

Simone

6 kommentarer:

(eddas) sa...

Huff det hørtes ikke helt ufarlig ut den ferden der.....bra det gikk bra:)
Ha en fin dag
eddaKlemmer til deg:)

Torill sa...

Flaks skal ein ha !!! Lykke til med veden !!

Fru Rosas Hjem sa...

hehe...ikke så liten den lasten nei;)))

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Hehe☺Du er ei bra tøff ei dame da☺
Imponerandes last!
Takk for fine ord frå deg♥
Ønskar deg ei god og varm helg♥
Klem frå Astrid☺

Guttemamma sa...

HJelp,dette hørtes skummelt ut...godt det gikk bra!! Herlige inspirasjonsbilder...drømme drømme..
klem

Nina i Paradiset sa...

Milde Moses!
Ja, litt flaks har du! ;)
Gjenbruk er bra, og husk at veden SKAL varme minst to ganger! Rekner med at du var bra svett etter å ha tømt dette lasset!
Ha en fortreffelig helg!
Klem!