forside

torsdag 4. februar 2010

Et glemt servise. ;o)


God aften mine damer og herrer.
Ja for jeg vet nemlig at det også er en del herrer som følger med her på bloggen min, å det er jammen koselig. ;o)

Men over til noe jeg skreiv om i går, nemlig servise. Etter å ha rotet litt i skapa mine fant jeg da ut at jeg faktisk hadde et servise jeg også. Snakker om surrehue. hihi
Å fikk samtidig høre at Guttemamma hadde en utfordring gående om å vise frem serviset sitt, så da passet jo dette veldig bra. :o)






Ja dette er da mitt servise, men hadde ikke så mange delene da. Så må nok avgårde og kjøpe meg nytt lell. ;o)







Synes disse koppene er så søte jeg, så de kjøpte jeg med fra Frankrike i fjor.




Disse kaffekoppene er fra Covent Garden, og de bruker jeg til vanlig.
Fikk forresten se et råfint servise i stad, og det så jeg i en butikk jeg ikke ante hadde sånne ting en gang. Så skal tilbake i morgen å se om det virkelig er noe for meg. ;o))

Nå er kjøket strax ferdig( ja vet jeg har sagt det før...) men nåååå er det like før!
Så med dette tar jeg kvelden, vært en lang dag på jobb med rennende nese og øyne.

Bonsoir.

Simone

2 kommentarer:

(eddas) sa...

Nydelig det kaffe serviset...ha en god dag....håper nesa ikke renner så mye i dag:)
GoeKlemmer

Mitt hvite hus sa...

Skjønne service du har... det hvite ligner veldig på ett jeg har.. kan ikke huske hvor jeg har kjøpt det..


Ha en super dag.:

klem Kerstin