forside

lørdag 16. januar 2010

Dagens økt!


En sen God kveld til dere.
Klokken nærmer seg 03.00 å jeg har endelig tatt kvelden. Drivi på til nå. Fått gjort masse i dag, selv om vi ikke fikk kommet i gang før kl 21.00 så når en da noe. ;o)
Da skal dere se hva som ble gjort i dag, å det er ikke lite! hehe



Her har vi fått skrudd i sammen å satt opp alle skapene og skuffene. ;o) Men det er selvfølgelig ikke sånn det skal være. Jeg kom selvfølgelig over noen "små" problemer på veien. Å det er oppi taket ved spottene der, etter jeg reiv veggen forrige gang lot jeg det stå igjen en bit fra taket så jeg kunne ha spotter der. Men nå blir jo den i veien pga at skapene skal jo stå helt opp til taket som på resten av kjøkkenet. Så før jeg får satt på plass alt ordentlig så må jeg dratt dette enda litt lengre oppi taket. Men det skal gå. ;o) Så enn så lenge er det bare stablet opp sånn. Det skal selvfølgelig være to skal oppå hverandre ca midt på der. ;o)



Her fra den andre siden. Beklager alt rotet, men sånn blir det nå i oppussing. Ting inn og ut av skaper osv. hehe. Men en ting er sikkert, blir gør bra å mer skapplass! ;o)

Fikk pakken min fra Nina i dag også. Å der var det som vanlig mye fint, til og med en liten gave! Å sånt er moro. ;o) Her skal dere se hva jeg kjøpte av hun denne gangen, alt på salg til en god pris. ;o)



Her er det mye fint ja. Gleder meg til å det på plass, men det er nok ikke gjort i en fei kjenner jeg meg for rett. ;o)

Nei nå er jeg sliten etter en 9 timers lang arbeidsdag, å en 6 timers lang dag med kjøkken her hjemme.
Bonne nuit.

Simone

5 kommentarer:

sylvia sa...

ojojojo så fott et kjøkken du får,
gjør dere dette sel altsa?
utrolig dyktige dere er da,
tenker du gleder deg,flott kjøkken med masse plass .
lir gøy å se det ferdig.
å du ,tusen takk for hyggelige hilsen hos meg,jeg blir så glad.
klem fra sylvia

Shabbycharm sa...

Din kreative höne..så flink du er.
sover du aldrig..??hehe.
Det blir jo kjempefint vennen.
heldig som kjenner slike handymans.
Ha en fin helg og ikke slit deg helt ut da.
klem bella

Simones Country Home sa...

Hehe Takk for det jenter, hyggelig med sånne koselige kommentarer. ;o)
Tror det blir veldig bra, men støtte på endel problemer underveis. Men det skal gå. Vi liker litt utfordringer. ;o)
Ja her gjør vi alt selv, betaler ikke for dyre snekkere når en kan gjøre det selv,det er faktisk ikke så vanskelig om man bare prøver. hehe Å sove kan en gjøre når en blir gammal. ;o)) hihi
Jeg får god hjelp av en god venn, så det er gull verdt. Ellers så gjør jeg det meste selv. :o)

En knall dag til dere alle.

Klem Simone

Maliva`s verden sa...

Bonjour madame....så lekkert det blir hos deg, snildt av deg at du lager et innlegg underveis også..Venter spent på resultatet.
Proffite de la vie; en smule frankofil du også eller..hi-hi. Klem fra Maliva

Nina i Paradiset sa...

Kan ikke nope for det, men jeg syns jeg liksom har sett sånne skap før....
;)
Liker!!!

Love to se more!!

Kjekt at du likte dillet, vet at putene er litt små, litt derfor jeg satte ned prisen også. Fornøyde kunder er alfa-omega, vettu!