forside

fredag 15. januar 2010

Ble brått et nytt prosjekt!


Bonsoir.
Ja her går det jammen unna. Fant plutselig ut her at jeg skulle gjøre om kjøkkenet igjen! Det er jo liksom ikke mer enn 1 mnd siden jeg var helt ferdig her da så. ;o) Men så fikk ho Simone se noe nytt på nettet som hu forelska seg i. ;o) Så da var det bare og ringe min faste Norske Polakk da(en god venn) å spørre om han kunne hjelpe meg litt. Å det var som vanlig ikke nei å få der. Så da ble en halv vegg slått ned og vips så var hele barløsninga mi nede. Det kommer til å bli så bra! Blir mye mer praktisk og lekkert. Den barløsningen brukte jeg bare til å sette masse greier på uansett.
Så her skal dere få se. ;o)



Sånn var det. ;o)






Under riving. ;o)





Ta dah! Ferdig. ;o)



Enn så lenge blir det sånn. Skal ut å kjøpe det som trengs til å gjøre ferdig resten i morgen. Det kommer til å bli så fint. ;o) Skal ha glasskap over der, å skuffer under.
Gulvet skal byttes til våren eller før, må bare ta en tur til Frankrike og hente det gulvet jeg skal ha først.
I dag har jeg også vært på en liten handletur hos Dorothea interiør & klær og
Home & Cottage. Der var det så mye fint nå, å nyhetene strømmer inn. Så da ble det et par ting jeg bare MÅTTE ha da. ;o)
Men det skal dere få se i morgen.
Nattaklem

Simone




8 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Såå flott det ble :))
Mye mer åpent...

Ha en fin dag
Klem,Kari

Simones Country Home sa...

Takk for det Kari.

Ja synes dette var mye finere. Så gleder meg som en unge etterpå til å hente resterende til kjøkkenet og få det opp. Håper bare jeg rekker det i dag. Er ikke hjemme fra jobb før kl 21.00 å da blir det sene kvelder. ;o)

Ha en finfin dag.

Klem Simone

My home is my Castle sa...

hei igjen :)
Trekkene til stolene er kjøpt på Ikea ;)
Billige og flotte synes nå jeg da..
De er bittellitt for korte i ryggen og passer ikke heeelt i setet heller, men jeg synes ikke det gjør så mye. Ser det ikke når de står inntil bordet og litt shabby skal det jo være :)

Klem,Kari

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så fint det blev! Och vilken tur att din snickare kunde hjälpa till så att det blev snabbt gjort...
Kram
Marie

Henriette's innfall og påfunn sa...

Ja, det ble mye mer åpent det der :-)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen!! Så flott det ble!! Mye mer åpent og lyst når dere rev muren, ja:) Kjempe-fint!

Vet ikke hva som skjer med bloggrollene om dagen, ser ut som de "henger"; det tar ofte laaangt tid før de oppdateres, ofte mange timer, og man havner "i bunnen"!! Frustrerende!

Ha en strålende helg!

Klem Anette:)

Mitt hvite hus sa...

Så fint det ble.. det ble veldig åpent og luftig... så flink du er..

God helg..

Klem Kerstin

ragnhildangelica sa...

Det var jo så fint med sånn mur jo!!!!