forside

onsdag 24. august 2011

Høsten er vel en flott årstid!!!

Når eplene faller fra trærne og lyngen har kommet i butikken, ja da går det mot høst. Men jeg synes ikke det er så galt med høsten jeg, klart den kommer alltid litt for fort på oss, men duften av høst, ja den er spesiell. For ikke å snakke om de vakre fargene og alt man kan plukke i skog og mark. Selv er jeg veldig glad i å plukke sopp og bær. ;o)

Her kommer noen bilder fra inngangspartiet mitt som endelig er ferdig malt. Har også gjort om litt der.




Har vært på lovlig epleslang. ;o)




Litt hvit lyng er kjøpt inn, da det var på tide med litt utskiftning av blomster. ;o)





Synes det ble litt finere med den nye hvitfargen jeg valgte på huset. Her ser man i værtfall forskjell på list og vegg. Fargen på huset er antikkhvit, vinduer og lister er helhvite. ;o)




Åh er bare så glad i denne antikke vannpumpa jeg kjøpte på brochant i Frankrike. ;o)




Noe oliventre ble det ikke i zinkbøtta mi i år, men det ble en annen fin blomst(vet ikke navnet). Men synes den var like så fin jeg da. ;o)




Ny krakk kjøpt på Home & Cottage. ;o)

Dett var dett for denne gang. I morgen er det Momarkedet som står på lista. Det er også messehelg denne helgen, så skal dit å hjelpe min gode venninde Nina i Paradiset å plukke ut nye og spennende varer til butikken hennes. Gleder seg!!! ;o)



Mmmm....men først deilig sushi og så senga. ;o)


Bonne nuit ma belle amis.


Simone









4 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Heisan , kjempekoselig i inngangspartiet ditt, liker høsten godt jeg også.
Lykke til på messa og innkjøp, blir ingen tur på meg i år,har konfirmasjon neste helg så da må helgen brukes til litt annet.

ha en fin dag
Klem Anita

Siljes Hobbyrom sa...

Åhh,, så lekkert Simone ;))

Har blitt virkelig flott hos deg!!!
Man blir nok aldri ferdig når mann har hus og interiørdilla ;) Fint å ha noe å gjøre på,, hihi.

Skal ikke på messa,, må man ikke være innvitert for å gå dit? Må være sykt gøy å se!!! Heldig!!!

Må ha en fin ettermiddag snuppa!
Klemklem

Ingvild B sa...

Nydelig inngangsparti! Virkelig =]
Jeg skal skifte ut blomstene på trappen her jeg også nå.
Hvilke planter holder seg gjennom hele vinteren da?
Gjør Hvitlyng det?
Utrolig fin den benken med den flotte trekassen på! Lovin' it!!!

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så koselig en blogg du har :)
Har ikke vært innom her før tror jeg, men har lagt meg til som følger så jeg er sikker på å finne veien tilbake :) Så mange fine bilder!
Veldig fint inngangsparti du har også forresten.
Ha ei fin helg!