forside

fredag 10. september 2010

Noen som vil ha litt Fransk inspirasjon???

Bonsoir mes amis. ;o)

I kveld skal dere få se litt inspirasjonsbilder som jeg har finni på noen Franske nettsider.
Har ikke så mye å blogge om fra heimen her om dagen, da jeg jobber lange dager for å få råd til nye greier. Reiser jo snart ned til familien i Frankrike , å da skal det handles gulver og ellers annet stæsj. ;o))



Se bare på dette nydelige badet da jenter. ;o)) Hvem kunne vel ikke tenke seg å bare legge seg rett oppi her???



Morsom vri på et gammelt vindu inne. ;o)



Et vakkert stilleben. ;o)



Litt Provance stil over dette bildet. ;o)




Et utrolig fint og gammelt shabbet skrivebord. ;o)




Den fineste såpeholderen jeg har sett noen gang i værtfall. ;o))



For et vakkert og originalt soverom, en nydelig seng og tekstiler. ;o)

Nei nå skal jeg finne min egen seng, ble trøtt av å se på denne deilige sengen. hehe

I morgen skal jeg vise dere bilder av hvordan jeg skal ha mitt bryllup! hehe Å det skal jeg si dere er bare helt rått!!! ;o))

Natti natt mine venner.

Simone

14 kommentarer:

H elle K sa...

Herlige bilder, takk for inspirationen.
Ha en flott helg. Klem Kristin

lisje astrid's husblogg sa...

Ah!TUSEN TAKK!
Nydelege bilder♥

Takk for fine ord frå deg:)

Ønskar deg ein kjekke fredag:)

Klem frå Astrid♥

Lene fra Lillehammer sa...

Nyyyydelige bilder Simone!

Familien i Fjellborg sa...

Fantastiske bilder - soverommet var jo bare heeeeelt utrolig fint.
Blir spennende å høre om dine bryllupsplaner :)

god helg :)

Siljes Hobbyrom sa...

Fy søren så flott!!!

Og så heldig du er som skal ned der å hamstre ;))

Ha en fin dag Simone!
Klem

Jennys fire vegger sa...

Så flotte bilder, og jeg hadde satt meg ned med andakt i det badekaret ihvertfall. Og så krøpet oppi den deilige sengen etterpå. O`lykke! :-D

God helg til deg og dine.
Klem Jenny

A Seaside House sa...

Vakre bilder og gode ideer! Håper du har hatt en fin tur til New York. Det ble litt full fart her, og bloggen kom på siste plass, så jeg kom aldri så langt at jeg fikk svart deg før turen. Det var uansett oppe i New Englands statene vi fikk tips om steder å besøke, skal skrive litt mer om det på bloggen etterhvert. Ha en finfin høsthelg:)

h.espe sa...

Takk, litt fransk inspirasjon tar jeg alltid imot :o) Flotte bilder du har funnet frem, og absolutt masse inspirasjon å hente her!!

Ha en superduper god helg!

Goklem fra Hildegunn

Hjerterom sa...

Hei :)
Fine bilder :)
Gleder meg til du legger ut de bryllups bildene :))

Det teppet koster 670,-
God helg.

Klem Siw

Nina i Paradiset sa...

Flotte bilder, ja!
Så mye spennede du har shoppet på turen da....
Litt mer å velge i enn i glorete Alanya da. :(
Klart noe klær finner en jo der også, men interiør...
Øøøøøøøøøøh!

Klem!

Nina i Paradiset sa...

Flotte bilder, ja!
Så mye spennede du har shoppet på turen da....
Litt mer å velge i enn i glorete Alanya da. :(
Klart noe klær finner en jo der også, men interiør...
Øøøøøøøøøøh!

Klem!

Nina i Paradiset sa...

Flotte bilder, ja!
Så mye spennede du har shoppet på turen da....
Litt mer å velge i enn i glorete Alanya da. :(
Klart noe klær finner en jo der også, men interiør...
Øøøøøøøøøøh!

Klem!

(eddas) sa...

Flotte bilder...så fint det bildet med rose....:)
Ha en kos kveld??
Skal du gifte deg??:)
ha en koselig kveld
eddaKlemmer

Magdalena sa...

...sukk... så nyydelig...
' har nettopp hatt en uke i Bandolområdet, (bilder på facebook...)
klemklem og vakre bryllupsbilder...