forside

søndag 15. august 2010

Huset mitt har blitt hvitt!!!!! ;o)))

Bonsoir mes amis. ;o)

Her har vi drivi på for fullt hele helgen, så nå har huset endelig blitt hvitt. Den grufulle falma rødfargen er borte, nå er det kun litt grønt rundt vinduene igjen. Jeg måtte bare innse at jeg ikke klarte hele huset alene så jeg leide inn litt hjelp jeg. For heldige meg kjenner en flink maler som er så rimelig. hihi ;o)



Se mitt hvite fine hus. hehe Ikke så veldig fint da, men det blir i værtfall finere i hvitt. Har jo også satt på pyntelister rundt vinduene. Å sprossene er bestilt. ;o)
Huset ser jo veldig lite ut, men det er en del større enn det ser ut som forran her da, mye lengre bakover.




Her på siden ser man kanskje at det er litt større. hehe Her driver min G-man venn og maler også, godt med litt hjelp ja. ;o)

Ble ikke mange bildene i kveld, men gjør ikke stort annet enn å male om dagen så da blir det liten tid til å ordne og stæsje til bilder.

Åhhhh det blir så fint så fint. Jeg blir så glad og fornøyd når ting går godt. For nå har jeg ikke stort igjen på huset før vinteren kommer. Kun ny trapp forran huset, å litt annet rundt om. Men det skal Polakken få ta når han er tilbake fra Polen. ;o)

Nå skal dere se hva denna berta har gjort i kveld.
hehe



Joda, jeg har kjøpt meg noen sånne masker for det ene og det andre.
Den ene var for antistress, å det var jo bra for meg tenkte jeg da. Men det var noe grønn guffe som var helt seigt å tørka inn så jeg kunne dra av hele flak! Fiffige greier sier jeg nå bare. ;o)
Det hjalp sikkert veldig. hehe Som dere kanskje skjønner så er det ikke så ofte jeg tar meg tid til meg selv, ei heller ikke er så veldig opptatt av å styre sånn med det. Men i kveld tenkte jeg at jeg skulle ta meg i værtfall 5 minutters pause. ;o)
Sjekk den maska med hvit sjokolade da, den gleder jeg meg til å prøve, smaker sikkert godt. Men nei, det skulle ikke spises kanskje. haha ;o)

Nå er det natta her, i morgen har jeg hemmelige planer. hehe

Bonne nuit a tous.

Simone




17 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg i natten!
Så flott huset ble - hvitt er jo en vinner da..;o)

Virker for at du har hatt en herlig kveld med selvpleie. Minnet meg på at jeg skal kjøpte med meg et par sånne til Kreta turen - deilig å ta en maske etter en lang dag ute i solen!

Ha en fiiiin uke!

Klem fra Hildegunn

Elin | Draumesidene sa...

Har du ete opp maska no? ;) Lekkert hus! Eg liker VELDIG godt kvite hus... Alle hus kunne vore kvite for min del...

Ynskjer deg ei flott veke!
Klem
Elin :)

MissMette sa...

Hei Simone
Så fint det blir med hvit hus, og det blir spennende å se når du får på sprosser og får det ferdig. Mye fint du har bestilt deg fra Nina i Paradiset – jeg elsker Green Gate og har bestilt meg noe av det fra henne jeg også, var også innom butikken hennes her om dagen – og den var bare såååå mye mindre i virkeligheten enn det jeg trodde – fikk kjøpt noe her også! hehe… Skålene fra IB Laursen er også bare nydelige!!! Ønsker deg en flott uke, klem fra Mette

Kjell Helge sa...

Dette ble fint ja.
Så heldig du var som fikk en flink mann til å sette opp nye vannbord og pynteklosser ;o)

kariogjon sa...

Gratulerer! Det blir bra. Blomsten på et tidligere innlegg heter asters. Den kan du sette i jorda, så kommer den igjen neste høst- men da mye større.

Jijji sa...

Så fint huset blir i hvitt! Blir jo et helt annet hus;)

Deilig med litt egenpleie og antistress. Burde nok vært flinkere på sånt...

Ha en herlig uke!
Klem fra Jijji

Jennys fire vegger sa...

Kjempefint i hvitt! Og huset ditt ser da ikke lite ut! Og jeg hadde ikke klart å male huset alene (les: hatt ork til...). Kjekt med hjelp!

Så flott gelender på det første bildet, jeg måtte zoome! :-D Flott på bilde 2 også.

Ha en fin dag.
Mvh Jenny

Hjemme hos meg sa...

Så fint huset ble... de aller fleste hus er penest hvite ;)
Deilig og viktig med egenpleie, du minnet meg på at jeg må bestille hudpleietime i dag ;)
Ha en fin dag!!
-Anette

Siljes Hobbyrom sa...

SÅ fint det blir Simone!!! Og for en jobb, skjønner godt at du leide inn litt hjelp! :))

Herlig å være ferdig med alt til vinteren! Meget flink!!

Ha en fin dag og super ny uke vennen ;o)Klem Silje

Lena Celine sa...

Så flott huset blir. Mitt var også rødt, men det var ikke bare falme, malinga hang og dinglet i store flak. Det var utrolig godt å få det skrapet, skrubbet for hånd og malt hvitt. Heldige oss med nymalte fine hvite hus!!!

Klemmer fra Lena

"Liffliff" sa...

Oi, så stor forskjell det ble! Kjempe lekkert!!

Rakel sa...

Hei på deg! :)
Så fint huset ditt blei i kvitt! Den fargen skal mitt hus og få eit år;)
Huset ditt er kjempe koselig, likte spesielt godt kjøkkenet ditt med masse green gate og andre søte koppar:)
Ha ei fin veke:)
Klem Rakel.

Albertines verden sa...

Hei. Ja, nå er det vanlige åpningstider. Så velkommen sånn plutselig innom. ;0) Har senvakt på torsdag. :0)

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så fint som huset blir i hvitt! Lekkert. :)
Ha en fin uke
Klem Janne Merethe

Min Still By Maia sa...

Sååå fint huset ditt blir!

Deilig med litt hjemmespa :)

Klem fra Maia

Min Still By Maia sa...

Ps. Jeg kjøper 1 Hortensia blomst som sitter på en lang stilk.
Så står den lenge i vann før den tørker inn. Den holder seg utrolig fint, mnesten ikke forskjell på tørket og frisk!

Mia, New Room Interior sa...

Så fint det ble med hvitt hus!! Spennende å se det huset ferdig utvendig altså, du er virkelig effektiv!! :-) Ha en fortsatt fin uke! Klem