forside

søndag 8. august 2010

Et lass med Green Gate fra Paradiset.

God kveld.


Lovte dere jo litt mer bilder av hva jeg handlet av Nina i Paradiset, så her kommer de. Dette blir et kjapt innlegg da jeg er stup trøtt etter å ha gjort temmelig mye i dag. ;o)



For inni skapene her har jeg få et lite påfyll med Green Gate glass som jeg samler på. ;o)



Er ikke disse nydelige så vet ikke jeg.
Passer godt sammen med det andre jeg har fra Green Gate. ;o)



Å litt mer prikker. Synes denne sukkerskåla var så søt så måtte jo bare ha den også.
Så ble det også 4 nye lattekopper. ;o)



Enda flere rosa skåler fra IB Laursen. ;o) Passer sammen med piskebollen min. ;o)



Det begynner å bli svært så sukkersøtt i skapene mine nå ja. ;o)



2 knalltøffe lysestaker i stein ( de er i værtfall gør tunge) fikk jeg også. De er i samme serien som Simone-urnen min som Nina sier. hehe



Og tilslutt disse fine duftlysene fra Durance, dufter av deilig Lavendel. ;o)



Så en stooor takk til deg Nina, du har fått en plass i mitt hjerte. hehe ;o)


Nei nå må jeg komme meg i seng. Har nemlig hatt en passe lang dag ( igjen). Malt huset, bakt deilig eplekake og lagd gelé. Tok en kjøretur til Son ved sjøen å tok en middag og is. Så da vil jeg vel si jeg har fortjent å slappe ta litt før jeg skal tidlig opp på jobb i morgen. ;o)



En stor nattaklem til dere alle sammen.

Simone


20 kommentarer:

Guttemamma sa...

Oj,SÅ masse flott,Simone!! Gg passer godt sammen med de skålene fra Ib Larsen synes jeg! Og lysestakene...love them!!
Nattaklem

Nina i Paradiset sa...

Tusen takk for super-koselig omtale! :)
Får mengder av GG til uka også, lurer på hvor jeg skal ha det??

Siljes Hobbyrom sa...

Ja dette var virkelig sukkersøtt! ;)
Kjempemasse fint!

Ha en super ny uke! :)
Klemklem

Mitt hvite hus sa...

Så masse flotte ting... de lysestakene var kjempefine...

O0=))

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Jeg samler også på den serien!
Har i tillegg "Claire multi" og "Paisley pale blue" som jeg bruker sammen med det. Liker så godt at man kan kombinere mange mønster sammen på Green Gate :)

Det høres ut som du får ting gjort ja :) Fortjener å slappe av da ja!
Ble forresten kjempefint på terrassen din!
Klem Anita

Behindabluedoor sa...

Hei Simone..
Skal si du har shoppet mye flott.
Greengate har så flotte varer, jeg gleder meg til høstvarene kommer for da vil jeg også begynne å samle litt..
Tenker jeg går for den gråe serien :)))

Lysestakene....LOVE IT!!!!!!
Gu så flotte de var..
Mener jeg har sett dem tidligere også en plass, tror Landstil selger dem..

Kansje noe å ønske meg til jul, for det er jo bare 4 1/2 mnd til :)))))

Ha en fine dag.
Klem

(eddas) sa...

Så masse fint du har handlet deg...og du er så flink og står på fra morgen til kveld:)
nyt dagen
eddaKlemmer

lisje astrid's husblogg sa...

Hei du gode♥

Utrulig masse fint du har kjøpt!
VEEEELDIg fint inne i skapet ditt!
Har studer nøye;)

Du har det så fint!
Å såååå flink er du!

Takk for fine ord frå deg♥

God ny veke:)

Klem frå Astrid ♥

Tove sa...

Så masse flott. Digger GG men har ingen ting selv enda. Vanskelig å bestemme seg for mønster og farve.
Snart i mål der da...
Ha en fin dag
Klem Tove

Kristin sa...

Så mye fnt du viser.. Koser meg her inne på bloggen din.. Legger meg til her hos deg så jeg kan følge med videre! klemmer

Jannes lille sted sa...

Så masse fint:)
Greengate er bare nydelig!

Ha en fin uke
Klem Janne Merethe

Elin | Draumesidene sa...

Flotte ting Simone! Eg har ikkje Greengate ting... Er vel ein brist i bloggesjela mi? ;) Lekre ting du hadde i alle fall!!!

Takk for alltid fine kommentarar!
God klem frå Elin :)

Guttemamma sa...

Hm...kanskje de har slutter med søndagsmarked i august?? Var der nede i dag,lite boder..sikkert fordi ferien er over for de fleste. Så vet dessverre ikke..

Alberte sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar!
Her inne var det fint.
Nå skal jeg lese videre og kose meg med din inspirasjon!
Klem, J

Lobeliadamen sa...

Prisen på Lev vackert er 399,- :-)

W

Magdalena sa...

nå har du vært dritheldig..! ikke sååå sukkersøtt da, men sommerlig..!
flotte lysetstaker også, det er noe med det der,- grovt og søt og sirlig og rustent og.. ..-ja den salige blandingen...
klemklem¨¨*
(er hjemmom og blogger mens klesmaskinen går i ett...)

Elizabet Stilig hjem sa...

Så mange flotte ting du har fått i hus. Heldige deg!!

Tusen takk for den koselige hilsenen du la igjen hos meg.
Klem Elizabet

Jennys fire vegger sa...

Flotte ting til skapet! Jeg ser mange her i blogglandia har en forkjærlighet for Green Gate, og tingene derfra er virkelig flotte!

Lysestakene likte jeg! Tøffe! =)

Mvh Jenny (en "fersking")

Millas hem sa...

De små zinkhjärtanen är så söta på ditt skåp! Mycket fint därifrån!

Kram Camilla

H elle K sa...

Hei simone.
Så mye fint du har kjøpt..
Takk for koselig hilsen.
Klem kristin