forside

onsdag 5. mai 2010

Endelig litt blomster. ;o)

Heia.

Får bare beklage lite aktivitet her på bloggen min om dagen. Men dagene går i 110 her nå. Jobber full jobb og rett hjem å drive ute etter det. Akkurat nå driver jeg på et av mine uteprosjekter. Har nemlig satt i gang å bygge tak over inngangen. ;o) Så dette tar litt tid kan man si, Polakken og jeg driver ute fra jeg kommer hjem fra jobb til rundt kl 23.00 hver dag. Så da blir det ikke mye tid til overs til blogging. Men noe skal jeg da få til. ;o))



Jeg fikk nemlig masse blomster til bursdagen min. Å det trengtes så sårt, for jeg har jo rett og slett ikke hatt tid til å kjøpe noen selv. ;o)



En kjempestor og fin orkide. ;o)



Å en fargerik blomsterkvast. ;o)



Mer vakre orkider. ;o)

Masse fine blomster, å det passer jo så bra da jeg er så glad i dem. Fikk litt av hvert til også da.
Men det jeg hadde ønsket meg mest var et nytt kamera da mitt er så håpløst, men hadde nok ikke vært snill nok. haha
Så får vel kjøpe et selv nå. Så mye bilder som vi blogger tar så er man jo nødt til å ha et skikkelig kamera! ;o)

Var faktisk innom en blomsterbutikk på vei hjem fra jobb i dag. Så da kjøpte jeg meg en plante jeg har ønsket meg lenge. Men den skal dere få se i morgen! ;o))

Nå er det kvelden med et par episoder tenker jeg.

Nattaklem til dere.

Simone

10 kommentarer:

Jatte sa...

Nydelige blomster♥
Deilig med friske blomster rundt seg!

God Torsdag,
Klem fra Jatte♥♥♥

Beate i Husets Hjerte sa...

Gratulerer med bursdag som var da! Alltid koselig med nye blomster! Ha en skjønn torsdag!

(eddas) sa...

Grattis med overstått....kjempehyggelig med blomster...
Du er nå bra driftig må jeg bare si.....koselig med overbygg foran inngangen....:)
Ha en fin dag
eddaKlemmer til deg:)

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med vel overstått dag..

så amsse blomster..
jammen jobber du på altså.. du er virkelig flink O=))

Tove sa...

Gratulerer med vel overstått dag...
Masse fine blomster har du fått. jeg elsker orkideer. Flotte og enkle å ha med å gjøre...
Ha en fin dag

Tove

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Blomster må man ha! Og så koselig å få da... Jeg blir kjempeglad hver gang jeg får blomster :) Skulle ønske det var litt oftere, he he...

Hav en fin og produktiv dag!
Sikkert deilig når du blir ferdig :)

Klem Anita

sylvia sa...

hei vennen.
sa du lite aktivitet??
syntes du er god jeg,bestandig ofte og koselige innlegg fra du,
nydelige blomster,ha en skjønn dag.
klem fra sylvia

tinemor sa...

Heia
Urtekassen kostrer kr 260,- m/ krukkene
Så kommer evt porto på 150 i tillegg
Jeg har bare tre igjen......
Klem

h.espe sa...

Gratulerer så masse med overstått bursdag!! Masse flotte blomster du fikk da..;o)

Ønsker deg en strålende flott helg!

Klem fra Hildegunn

Guttemamma sa...

Herlig med så masse blomster da!! God helg♥