forside

onsdag 21. april 2010

Jeg har fått ny AWARD. ;o)

Hei på dere alle sammen.

Jeg har vært så heldig å fått en award fra Lynetmor sin blogg. ;o)
Tuuusen takk for den, kjempekos!!!



Skal med denne awarden igjen fortelle 7 ting om meg selv.

Jeg er for det meste blid og fornøyd. ;o)

Passe glemsk ja. ;o)

Rimelig trøtt om mårran. ;o)

Ikke så veldig høy akkurat. ;o)

Jeg er halvt Fransk. ;o)

Eier et helt hus helt alene. ;o)

Handler det meste av interiør og materialer i Frankrike. ;o)

Så da var det gjort. Ettersom jeg har fortalt om meg selv før her så ble det en kort variant denne gang. Men håper dere "kjenner" meg litt mer nå. ;o)



Måtte bare få vise dere dette koselige lille sommerhuset. Hadde vært kos å hatt et sånt i hagen. ;o)

I morgen var jeg bedt ned på bloggtreff til Helle K i Fredrikstad, men jeg klarer desv ikke å komme meg dit. Jobber sent å skal et par andre ting også. :o( Skulle så gjerne ha vært med, men neste gang skal jeg!!! ;o)

En riktig god natt til dere mine venner.

Simone


5 kommentarer:

sylvia sa...

gratulere med adward,
kjekt å bli mer kjent.
men å herlig en sommer plass det huset der var,
ha en fin dag.
klem fra sylvia

Sommerhusstil sa...

Hejsa! Ja sikken et fint lille sommerhus, det kan man da bare ikke blive andet end glad af:o) Klem Betina-sommerhusstil.blogspot.com

Unknown sa...

For et flott sommerhus! Det hadde vært noe og hatt i hagen. :-)

Ingvild B sa...

Ja, jeg vil også ha et slikt sommerhus i hagen... :)

Daisys home sa...

Takker for hyggelig kommentar ifra deg!Så morro, for da fant jeg den flotte bloggen din.Ja de gardinene ser lekre ut og jeg venter på å snart ha de i posten.så spent på åssen de blir.De er å få kjøpt hos laredoute.no.Ha ei flotters helg,klem sissel