forside

søndag 4. april 2010

Fine påskedager...

I vakkert vårvær...
Ja dagene nå er herlige. Snøen ute her er nesten borte nå å graset er grønt.
De siste 2 dagene har jeg brukt mye tid ute, ryddet opp etter oppussingsrot ute å fått bort masse søppel på tomta. Flyttet halvveis ut på terrassen har jeg gjort å. I dag var faktisk første dagen jeg fyra opp grillen i år. Det var saker, duften av grill er jo bare helt nydelig. ;o)



Litt Fransk landstil til inspirasjon. ;o)



Vakre urner og blomster fra et Fransk marked. Sånne er det masse av nede i provance. Gleder meg kjempe til å få det sånn ute på terrassen her, det skal bli så koselig. Masse blomster, potter og urner rundt om med vakre blommor i. ;o)



En koselig kjærlighetsbenk er heller ikke å forakte ute i hagen. ;o)



Tøft Fransk skilt og vakre sukulenter. ;o)

Nå er det kvelden etter en lang dag med masse koselig besøk, rydding og grilling.

Bonsoir. :o)

Simone

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Herremin, så mange fristelser...vil og til slike franske markeder..:-)

H elle K sa...

Sålekkert. Her kunne jeg kjøpt alt. Ha en fortsatt fin dag.
Klem Kristin

Thing sa...

Herlig!
Håper årets første grillmat smakte!?
Jeg har tatt ut noen hagemøbler jeg nå
og koser meg i sola!

Nå er det bare å nyte denne vakre årstiden! :)

sylvia sa...

åå så nydelige bilder dette er,å ja gleder meg jeg å ,til å ta ut all stæsjet å gjøre det vakkert.
ha en fin dag. klem fra sylvia