forside

torsdag 21. januar 2010

Mine velduftene såper. ;o)


God kveld.

Etter en utfordring fra MALIVASVERDEN om å vise frem sin såpedispenser-såpeskal så har jeg lagt ut noen bilder av mine. ;o)



Denne koselige såpeskålen står på kjøkkenet.







Å disse bor på badet. ;o)





Morsomt med sånne utfordringer synes jeg. Så hiv dere med dere som vil.
I morgen skal jeg og min reserve mor på interiørrunde i Fredrikstad city. Det skal bli moro, finner sikkert ingenting. ;o) haha

Natti natt mine venner

Simone

10 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei Simone...har akkurat kommet hjem fra noen dager i Fr.Stad jeg...er jo derfra jeg vøttu..Så alltid koselig å ta en bytur. Kos deg masse. Koselig at du tok utfordringen min også..mange franske detaljer her gitt...me like;o) God helg til deg fra Maliva

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for noen lekre og flo9tte såpeskåler du har ..den første var råfin..og nydelig osteklokke du har..


Kos deg og ah en fin fredag..
klem Kerstin

(eddas) sa...

Nydelig den såpeeskålen du har på kjøkkenet....en slik vil jeg og ha:):)
Kos deg i Fredrikstad...koselig by det.....
klemkram

Simones Country Home sa...

Takk for koselige kommentarer damer. Jeg ble desv ikke så imponert over Fredrikstad by, var jo så trist der. nedlagte butikker i gågata, ingen mennesker der. Å ikke minst, ingen skikkelige interiørbutikker! hehe
Nei jeg får nok holde meg på min kant av landet jeg. ;o)Skal over til Sverige etterpå, å der vet jeg det re et par bra.

Ha en fin dag alle sammen.

Klem Simone

Maliva`s verden sa...

He..he..er nok enig deg der ja;o) Jeg bor jo med lekre interiøbutikker rundt meg her....midt mellom Oslo og Gardermoen. Men jeg skal love deg at Fredrikstad er mye mer koselig å besøke på sommeren. Kos deg videre....Klem fra Maliva

Shabbycharm sa...

Hallo snuppa...det er ikke lenge siden jeg var på Dorothea`s ,men kunne ikke se en slik madonna der,men jeg var vel blind som vanlig.
Da lene bor på tårnåsen er jeg alltid innom vinterbro når jeg er på de kantene,og det blir vel en tur snart igjen,,,skulle vist hvor du jobba for da kunne jeg stikka innom
deg en tur,,kansje lunsh..hehe;O))
klem bella

Mette sa...

Så fint du har pusset opp bad og kjøkken! Har sittet og beundret kjøkkenet ditt (den flotte hetten i særdeleshet;)!) Vi har også tenkt å ha ovnen i hjørnet - liker ikke hjørneskap, ser du. Trangt og vanskelig å komme til...Så enten blir det et spiskammers i hjørnet eller ovnen. Litt avhengig av om jeg skal ha ovn i benkehøyde...
Vi har visst samme smak - elsker Covent Garden og Lene Bjerre! Dorothea har jeg og en venninne planer om å dra til så snart det er bra nok veier til å reise på langtur...Høres ut som en butikk etter vår smak!

La meg som følger her jeg.

Hjertelig hilsen Mette

Synnøve sa...

Så koselig blogg du har.
Vi var til Fredrikstad i sommer og ble ikke imponert over butikkene. Mange var stengt og det var midt i uka.
Ha en fin kveld

Synnøve sa...

Så koselig blogg du har.
Vi var til Fredrikstad i sommer og ble ikke imponert over butikkene. Mange var stengt og det var midt i uka.
Ha en fin kveld

Min Still By Maia sa...

Så nydelige bilder!

Mange klemmer fra Maia