forside

fredag 29. januar 2010

Messebilder del 1


Hei alle sammen.
I dag har jeg vært på gave og interiørmessa. Var så utrolig mye fint der. Møtte Nina der også, og var så heldig at jeg fikk være med hu å bestille varer til butikken hennes. Så har jeg bestilt en haug til meg selv også. ;o)
Her kommer det noen smakebiter av hva som var på messa.









Den lampen som står helt til venstre i bildet har jeg besst 2 stk av i hvit. ;o)




Denne vakre vasen har jeg bestilt. ;o)




Mye fint ikke sant? Alle disse tingene kommer fra Miljøgården. De hadde en kjempestor stand med masse fine nyheter.
Mer bilder fra messa kommer i morgen. ;o)
En riktig god kveld til dere alle sammen.
Nå skal jeg se i alle katalogene jeg har fått med meg i dag.

Simone

12 kommentarer:

Ikke A-Lene sa...

Jeg å vil!!! Såå utrolig mye fint..
LC♥

Simones Country Home sa...

Hehe, ja du skulle ha vært der. Masse fint. Å jeg har besst MASSE MASSE fint. hehe

Klem klem ;o)

(eddas) sa...

Ja..mye lekkert der tenker jeg....
kos deg i morgen og da:)
GoeKlemmer

Nina i Paradiset sa...

2-8 uker å spare penger på....
;)
(glemmer at man må ut med momsen i tillegg til varene da vettu! Handlegal.com! hehe!)

Simones Country Home sa...

Åh fader, momsen ja,ikke bra! ;o) Hehe, skal nok klare det væ.
Men ja nå skal de spares. ;o)

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå mye lekkert!!! Skulle så gjerne vært der jeg også, vet du - men det ble ikke tid og mulighet til det i år desverre ...

Ha en deilig helg!!!

Stor klem
Anette:)

Henriette's innfall og påfunn sa...

Så mye fint! Nesten glad jeg ikke var der for da sparte jeg de pengene, hehe:-)

Ønsker deg en god helg!

Mitt hvite hus sa...

Masse fint...heldig du som kom deg til messa...

klem Kerstin

My home is my Castle sa...

`Åhh som jeg gjerne skulle vært der !!! Og såå mye lekkert du viser...Tror jeg hadde gått amokk hehe..
Nydelige ting du har bestilt :))

kos deg idag og..
Klem,Kari

sylvia sa...

å så mye flott det var her,herlige bilder.
nydelige ting du har bestilt deg..
jeg har den vasen/urna du har bestilt,de er såå skjønne.
tusen takk for titten,gleder meg til fortsettelsen.
klem fra sylvia

H elle K sa...

Hei simone.
Her har jeg ikke vært før, nydelig bilder du viser. Legger deg til hos meg, håper det er greit.
Klem Kristin

h.espe sa...

Sukk hjerte, men brist ikke - sååååååååååå mye flott!!!!

Ønsker deg en supergod helg - kos deg videre på messen!

Klemmer fra Hildegunn