forside

tirsdag 19. januar 2010

Glemte meg helt.


Titt titt.
Glemte jo helt bort at jeg lovte dere bilder fra siste shopperunde.
Så her kommer det et par bilder. ;o)



Dette er bare så lekkert! Har ønsket meg dette lenge nå, alt fra
Jeanne`d Arc Living.
Så nå kan jeg krysse det av lista mi. hihi ;o)



Å litt annet stæsj måtte jeg jo også ha. ;o)
Det meste er kjøpt på Dorothea Interiør & Klær og Home & Cottage.



Denne synes jeg var så fin. ;o) Den skal få bo på badet mitt.



Litt lys må man også ha. ;o)
Dette var alt for i kveld. Driver enda å styrer med badet den lille tiden jeg har til overs etter jeg er sent hjemme fra jobb. Så nå er det snart klart for konkurranse hos NIB. Men er ikke helt fornøyd enda. Blir man noen gang det??? hehe
Nattaklem til dere søte venner.

Simone


9 kommentarer:

Shabbycharm sa...

Hallo snuppa....värt å handlet igjen...mye läkkert må jeg si.
Men gud så göy det er å shoppe da,det er vel noe vi kvins aldrig blir lei tror jeg;O))))
klem bella

Mitt hvite hus sa...

wow så mye fint du har shoppa deg da.. virkelig stilig fstet med glass kuppelen og korset...

Klem Kerstin

sylvia sa...

å det ønsker jeg meg å,ikke kommet i butikkene her ennu,
det er sååå vakkert,herlig.
klem fra sylvia

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Så masse fint!!
Er ikke sikker på prisene enda men du kan følge med når det kommer så skal jeg svare deg! De var IKKE dyre!!
Jeg har ikke tatt meg tid til utfordringene enda! Litt hektisk rundt meg for tiden... Så det ble prioritert butikken på bloggen sist!! Men skal få det på neste innlegg!!
Ha en strålende dag;)

(eddas) sa...

Flotte ting du har handlet deg...det betong stettfatet var helt rått:)Hvilken butikk kjøpte dy det?
ha en kos dag
klemklem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei! Det er første gangen jeg titter innom hos deg - så koselig blogg du har!Jeg har lagt meg til som følger, og titter nok snart innom igjen.

Ha en fin dag!
Klem

Simones Country Home sa...

hei på dere.

Takk for mange hyggelige kommentarer. :o)
Ja synes det er så fint så bare måtte ha det. Får heller sulte en stund...hehe
Jeg har kjøpt det på Dorothea Interiør & Klær. Masse fint der, og det har kommet mye nytt. ;o)

En fin dag til dere alle.

Klem Simone

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Simone! Oj, dette var lekkert!! JDL har så mye fint:)

Jeg skal se om jeg får tid til å ta utfordringen din (i innlegget under) en dag;)

Ha en super dag!!!

Klem
Anette:)

tinemor sa...

Så utrolig lekre ting du har kjøpt deg!
Klem